als je naar de zorgverzekeraars belt. Vanmiddag eens besteed aan het uitzoeken van de betaalbaarheid van de zorg en hoe het zit met de fysio. Mijn eigen verzekering wist niet eens dat de fysio voor RA uit het basispakket voor chronisch zieken ging. ??????????het kwam er uiteindelijk op neer dat ik dus voor mij alleen uitgaande van 2 maal in de week is 104 x 27,50 euro zou moeten gaan betalen. Dat komt neer op een bedrag van 2860 euro waarvan dan 1000 ( top) vergoed zou worden uit de aanvullende verzekering. Voor mijn man gold 52x27,50 = 1430minus 1000 . Het totaal van wat we dan zelf zouden moeten gaan betalen is 1860+430= 2290 op jaarbasis. dat komt neer op 190 per maand. Bij onze huidige verzekering kan aanvullend niet verhoogd worden. Dat zit al op TOP. De premie van basis + TOP fysio komt neer op 218 euro. Ben daarna gaan informeren bij een andere verzekering Daar kun je onbeperkt fysio krijgen vanuit aanvullend en daarbij de basis dan is de premie 256 voor ons samen. Voor het geamk even uitgaande van 40 euro in de maand meer gaan betalen dan spren we dus 150 euro in de maand uit als we zouden overstappen. Ook deze verzekering had geen flauw idee waar ik het over had toen ik de vraag stelde hoe het zat met fysio voor chronisch zieken wat betrefd de RA en de Artrose. Ik zou dit maar moeten gaan overleggen met onze fysiotherapeut. Toch wel heel erg vreemd dat 2 uit 2 niet weten waar je het over hebt. Je zou eigenlijk voor de gein alle verzekeringen eens moeten af gaan bellen om uit te zoeken of ze eigenlijk wel eens weten van hoe en wat.

Oja ik heb in het rekensommetje alle weken mee genomen en geen rekening gehouden met eventuele vakanties van ons of de peut.

gr. Marja