Ik ga de griepprik heel bewust niet halen, waarom…..inmiddels is medisch bewezen dat de griepprik maar bij een hele kleine groep mensen echt wat doet. Dat zijn mensen met luchtwegproblemen en nog een ziekte (weet even niet meer welke).
Voor verdere andere groepen, zoals mensen met reuma, of oude mensen is het absoluut niet bewezen dat het een gunstig effect heeft.
Zelf gebruik ik o.a. MTX en wat doet MTX, MTX legt je systeem plat.
Super gaaf natuurlijk, want dan krijg je geen onstekingen meer…..maar ook zwaar bagger want je lichaam reageert ook niet meer als er een griepvirus binnenkomt.
Met andere woorden, je afweersysteem doet het daar MTX niet meer, in positieve en in negatieve zin.
Wat doet de griepspuit……die wil een griep na bootsen……..!
Maar dan zijn we toch raar bezig…..want elke keer als ik MTX spuit vertel ik mijn lichaam dat hij niet mag reageren….en met de griepspuit zou ik mezelf dus gewoon een virus inspuiten….terwijl ik op voorhand al weet dat mijn lichaam niet eens kan reageren…..want dat vertel ik hem elke week door te spuiten,……!
Whaaaaaaaaaaaaaaa volgen jullie het nog?? Nou ja lichaam waarschijnlijk niet meer en daarom wil ik geen griepspuit.
Succes met kiezen.