Lijst met chronische aandoeningen fysio 2012

• Jopie1982

Ik heb helaas zoveel andere klachten.

Dat ik daarvoor “gewoon” naar de fysio mag. Dit omdat ik dan normaal kan functioneren, dus dan hoeft

het niet als chronisch opgegeven te worden.

Kan me bij jou voorstellen dat jij zoveel andere klachten hebt dat, dat ook niet direct als chornisch gedeclareerd hoeft te worden.

Dat hier wellicht reuma achter zit is wat anders.

Mijn enkel bijvoorbeeld, is gewoon domme pech, verstappen, niet door de reuma, dat daar nu reuma bij gekomen is, is zwaar k.

Snap je wat ik bedoel>

• Martin van Tillaart

In de CZ zorgopmaat polis Top uitgebreid tandarts ben je voor fysiotherapie verzekerd voor € 1000,–.

Dat is schat ik op 1000 : 30 = ruim 30 behandelingen.

Je krijgt indien nodig de overige vergoed uit de basis.

Bril krijg je ook voor € 200,– per 2 jaar

het ksot je in vergelijking met de top ongeveer € 11,– per/m meer.

Maar dat is al minder dan een keer een behandeling

• Marieke (Beheerder)

Hoi

Ik heb net de overstap gemaakt naar Agis… Ik heb specifiek geïnformeerd naar reuma. In de hoogste polis bij hun (met postcode loterij korting) heb je onbeperkt fysio en hiervoor heb je geen verwijzing of indicatie nodig. Hiervoor heb ik gekozen. Ik zat eerst bij VGZ en dit is maar een maar een paar euro per maand duurder. Ze accepteren iedereen ongeacht ziekte in die polis.

Groetjes Marieke (beheerder)

• pvdkolk

tuurlijk heel vervelend allemaal. Maar via PMA zorgcollectief verzekerd bij Menzis. AV3 ook alle behandelingen vergoed. Excl. tandartsverzekering €. 130,00 per maand.

• theo

Ik heb ongeveer van mijn eenentwinteste de ziekte van Bechterew.

Door veel beweging en therapie ben ik overeind gebleven,maar als ze in Den Haag zulke gekke dingen gaandoen zie het voor veel mensen met de ziekte van bechterew en da andere soorten reuma er zeer slecht uit.

In den Haag weten ze echt niet wat ze ons aandoen. Ik wens iedereen die met reuma te maken heeft heel veel sterkte toe.Ik kan hiet wel mee janken dat ze ons dit aandoen.