Weerstand, NOT!

• Jopie1982

Sinds ik MTX spuit is mijn weerstand echt bagger.

Niet een klein beetje bagger, nee helemaal bagger.

Elke griep, verkoudheid enz. wat er langs komt in Nederland krijg ik dubbel zo hard mee.

Heb er vaak meer last van dan anderen en ook langer last van.

Huisarts wil eigenlijk geen medicijnen geven, dus zou ik het bij paracetamol, en andere weerstandondersteunende middeltjes.

Maar heeft er hier iemand echt een goede tip hoe ik op de één of andere manier wat aan mijn weerstand kan werken???

Gewoon groente, fruit enz. doe ik allemaal al.

• sandrab

ik slik 2000 mgr. vitamine C per dag….al heel lang geleden dat ik ziek of verkouden ben geweest

• miranda1963

Iedere dag een flesje yakult. Geadviseerd door de huisarts en apotheek. Ik geloofde er weinig van, maar sinds ik iedere dag een flesje neem heb ik een betere stoelgang en voel ik me ook wat fitter!

Het proberen waard zou ik zo zeggen.

• flopje

Begin de dag met 1 eetl. citroensap met 1 eetl lijnzaad of olijfolie, even met vork tot wat homogener mensel roeren. Wel zorgen dat er daarna iets lekkerders te drinken of eten staat want het is niet naar ieders smaak. Dit is een huismiddeltje wat bij mij voortreffelijk voor de stoelgang werk en darmen goed schoon houdt en in je darmen begint je weerstand.