homeopathie en reuma

• wam

Misschien heb je hier iets aan:

http://www.homeopathie-utrecht.nl/t_d_immune.htm

• wam

Misschien heb je hier iets aan:

www.homeopathie-utrecht.nl/t_d_immune.htm

• homeo

Homeopathie kan meer dan de meeste mensen weten (of willen weten). Er zijn voorstanders en tegenstanders. Ik ken gevallen waarbij de reuma verdwenen is door homeopathie. Niet iedereen is hetzelfde, dus niet iedereen zal genezen kunnen worden door homeopathie. Hetzelfde geld voor de reguliere medicatie. De een kan beter met een geneesmiddel geholpen worden dan een ander. Het is geen kwestie van open staan voor. Het werkt altijd. De kunst is om het juiste geneesmiddel te vinden uit de ca. 5000+ die er inmiddels bestaan. Het geneesmiddel werkt alleen als het goed bij het individu en de individuele klachtbeleving past. Verder is het zo dat homeopathie intussen ook over een serie geneesmiddelen beschikt die vaak met positief resultaat ingezet blijken te kunnen worden voor auto-immuun ziektes. Ik zou zeggen: kijk in je zorgverzekeringspolis en zoek of je verzekerd bent voor een klassiek homeopaat of een homeopatisch arts (kijk bij aanvullende verzekering). Zoek vervolgens een homeopaat die je aanspreekt via bv hun website of via via. Veel succes bij je zoektocht en sterkte bij het proces waarin je dochter zich bevindt.

• monique

Bedankt allemaal. Kees, voor je steunende woorden. Ik wil je niet teveel belasten met mijn … tja hoe noem ik dat eigenlijk. Het zit allemaal wat tegen, ook weer met de oudste. Blijkbaar moet mijn leven zo zijn.

Ik heb een goede homeopaat gevonden in Belgie, we wonen tegen de grens. We gaan gewoon vrijblijvend informeren.

Volgende week moeten we weer terug naar het Erasmus en willen ze met Enbrel beginnen? Zegt me nog niet veel. Ik ben een beetje bang maar er is geen weg terug. Zoals je zei Kees, ook bij Lotte willen ze het keihard bestrijden. Ze heeft nu ook ontstekingen aan haar tenen. Dat is wel vreemd want dat had Sanne mijn oudste ook toen ze bezig was met de chemokuur. Het heeft allemaal te maken met het immuunsysteem.

Ik vertrouw erop dat het hoe dan ook goed komt.

groetjes