Schouder

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Vandaag belde de reumatoloog, ze hadden de echo nog eens bekeken. Er zat vocht in m'n schouder, en bloed waar het niet hoort te zitten. Blauwe plekken…

Waarschijnlijk dus toch alsnog een scheuring! Ze hebben eerst niets gezien omdat de scheur in de diepere lagen zit waar op de echo het bot weerkaatst. Schijnbaar is bij veel bot zoiets moeilijker te zien op een echo met veel vocht eromheen.

Volgens de reumatoloog een langdurig genezingsproces en pijnlijk. Nou dat van die pijn wist ik al wel…

Mocht wel wat Amitriptyline hebben als ik weer niet sliep, heb ik onlangs een week gebruikt omdat ik gewoon compleet op raakte van vermoeidheid en bij moest tanken. Veel meer kan hij niet voor me doen…

Verder het advies om de fysiotherapeut er vooral vanaf te laten blijven ;-) da's weer eens een ander advies haha.

Groetjes Marieke (beheerder)

• Pepe

Wooow, heftig… Sterkte.

Enig idee waar die scheuring vandaan komt…?

• miranda1963

Jeetje, dat is toch ook geen pretje. Je valt ook wel van het ene in het andere. Veel sterkte!

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ja, er vond een fietser het nodig door rood te rijden voor mijn wielen dus ik moest uitwijken… verkeerde beweging…en tja het is allemaal al niet stevig.

Groetjes Marieke (beheerder)

• AnnemiekV

Jee Marieke,en dan zit jij met de gebakken peren door zo'n stommiteit!!!!Heel erg veel sterkte ermee!

• Joke (moderator)

Tjee Marieke , het zit je weer is niet mee.

Nou meis heel heel veel sterkte en fijn dat

je in ieder geval een slaappil mag nemen als

het je allemaal te veel opbreekt.

Ik denk aan je , hoop dat dat een beetje helpt.

Liefs Joke

• christine

He Marieke,

Ze krijgen geen genoeg van je zo te lezen…..balen zeg!

Veeeeeeeeeeeeeeel sterkte!

groeten

• Jopie1982

Bagger joh dat je er nu weer wat hebt bij gekregen.

En dan ook nog door zo iets doms….zo zie je maar weer een ongeluk zit in een klein hoekje.

En dan kun je zelf nog zo goed oppassen en ander moet het ook doen.

Sterkte ermee en pas goed op jezelf.