Moe...

• Pepe

Is het eindelijk mooi weer, ben ik zo moe als een hond…

De tuin is gelukkig geduldig, en mijn vrouw ook. (al 31 jaar vandaag…) ;)

• Jopie1982

Wat balen dat je zo ontzettend moe bent.

Extra goede reden om gewoon lekker in de tuin te gaan zitten. We hebben veel te weinig vitamine gehad dus nu even extra bijtanken.

Hoop dat je, je snel wat fitter gaat voelen.

En die tuin…..ach praat me er niet over.

Heb hier voor mijn huis een hele mooie grote boom van de gemeente staan en drie keer raden bij wie al die bladeren in de tuin liggen….

….heeeel fijn.

Maar goed….wie weet waaien ze nog wel een x weg ;-)

• aletta

gefeliciteerd met je trouwdag!!!! maar wat balen dat je zo moe bent (hoewel dat uiteraard een goede reden is om met tuinstoel in zon te gaan bivakkeren :)

• tecko

Nog van harte gefeliciteerd met jullie 31ste trouwdag. Jammer dat de vermoeidheid je parten speelt maar laten we maar denken dat het weer je nu een handje helpt en je een prima excuus geeft om heerlijk van het zonnetje te genieten

gr. Marja

• Joke (moderator)

Gefeliciteerd :)-D met jullie trouwdag.

En hopenlijk ben je snel wat fitter

gr Joke

• miranda1963

Op de valreep nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!

En die vermoeidheid is erg vervelend. Gelukkig is het weer zo heerlijk dat je er lekker van moet genieten!

• AnnemiekV

Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Tja,de moeheid herken ik wel.Kan me soms overvallen,en dan voel ik me zooooo vreselijk moe dat ik liefst ter plekke wil gaan liggen en slapen…..Sterkte ermee.

• Pepe

Volgens mij heb ik stiekem voor de 87ste keer griepachtige verschijnselen dit jaar… ;)

Komt weer goed.

Tnx, allemaal…! xxx

• Marieke (Beheerder)

Hoi Pépé,

Gefeliciteerd!

ik herken het helemaal! Ik ben ook zo moe… maar slapen ho maar! Heb van de week Amitriptyline gekregen van de reumatoloog om weer even bij te slapen.

Hij denkt dat ik een tennissersschouder heb of een spierscheur of ruptuur in mijn rug. Alles natuurlijk in combi met ontstekingen.

Moe vind ik stiekum een groter probleem en dat heb ik m ook gezegd… Pijn went nog wel…

Morgen een echo, dan weten we misschien meer (spierscheuren zijn dan weer niet altijd zichtbaar).

Ik geniet ook nog maar ff van de zon!

Groetjes Marieke (beheerder)

• Pepe

Zo, net als het iets beter gaat -hoesten, holtes, koortsig etc.- Madelon terug verhuisd van Zwolle naar Doetinchem. Vandaag nog een keer rijden met de aanhanger voor de grote stukken. Hoe kapot kun je zijn… Zit ik hier alweer een uur. Ook nog even tussendoor een bankstel in Utrecht afgeleverd voor een vriendinnetje van het kind… Maar ja, wie moet het anders doen….? Binnenkort gaat ze voor minimaal een half jaar naar Australie, als au-pair en daarna nog een tijdje backpacken. Aankomende nacht nog een nachtje ‘vrij’ en dan het normale nachtritme weer snel oppakken, dan ligt er weer een berg werk op me te wachten. Gek hè, ik probeer al vier jaar anderen iets te leren en er komt steeds meer werk bij. Het lijkt soms wel of ik alles alleen moet doen. Dit is geen klagen, ik geniet er enorm van, maar dat lijf…

Weet je al iets meer van je schouder, Marieke…?