Win een infrarooddeken met je stem voor de Support Award en help de werkgever van Marieke (beheerder) naar de top!

• Paul (moderator)

Met de Support Award prijst het Reumafonds werknemers en werkgevers die een collega

met reuma ondersteunen. Ook stimuleert de prijs de openheid over reuma. Veel mensen

met reuma verzwijgen hun ziekte uit angst voor onbegrip of het verlies van hun baan.

Naast Astrid Davis en Martineke Otto is ook onze eigen beheerder Marieke genomineerd !!

http://www.youtube.com/watch?v=QcU7DkifM1E

Stem op Marieke en haar werkgever NOAB op: http://www.reumafonds.nl/support-award-stemming

Mijn stem heeft ze al te pakken !!!!

Paul (moderator)

• Joke (moderator)

Mijn stem heeft ze natuurlijk ook gekregen.

• tecko

Kreeg net een email binnen van het reumafonds dat er gestemd kon worden en dat heb ik dus al gedaan.

Toi toi toi Marieke in de hoop dat alle stemmen naar jouw bedrijf toe gaan

gr. Marja

• Jopie1982

Natuurlijk gestemd.

Wat een mooi filmpje is het geworden. En Marieke wat zag je er ontzettend goed uit, mijn complimenten.

En die hond was dat, dat dropje waarvan je pas foto's op de site had gezet?

• AnnemiekV

En gestemd hoor!!(tu)

• Marieke (Beheerder)

Win een infrarooddeken met je stem voor de Support Award en help de werkgever van onze beheerder naar de top!

De infrarooddeken is een speciaal ontworpen deken om de effecten van een infrarode sauna ook thuis te kunnen ervaren. De diepwerkende infrarode warmte van de deken heeft een weldadige en ontspannende invloed op het gehele lichaam. Met name de spieren, pezen en gewrichten hebben baat bij de behandeling. De bekende infrarode lamp die vroeger gebruikt werd bij vastzittende en pijnlijke spieren van de schouders en de rug is een goed voorbeeld! De infrarooddeken kan door iedereen gebruikt worden. Man en vrouw, kinderen en natuurlijk personen op leeftijd ervaren de positieve werking ervan. Personen die ondermeer lijden aan fibromyalgie, de ziekte van Bechterew, artrose en reumatoïde artritis ervaren pijnverlichting na het gebruik van onze infrarooddeken. Lees hier de gebruikerservaringen.

Marieke nomineert collega's voor Support Award

Geen lange autoritten meer, nieuwe verantwoordelijkheden op kantoor en flexibele werktijden. Voor relatiebeheerder Marieke van der Aalst zijn dit de voornaamste redenen om te kunnen blijven werken, ondanks haar reuma. Als dank voor de collegiale steun, heeft Marieke haar werkgever NOAB in Den Bosch genomineerd voor de Reumafonds Support Award 2011.

Marieke van der Aalst werkt bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen. Ze houdt zich onder andere bezig met relatiebeheer, waaronder de coördinatie van de ledenwerving en ondersteunt de directie bij kortlopende projecten. “Ik heb nu acht jaar artritis psoriatica en ook het syndroom van Sjögren, beiden vormen van reuma. Op den duur kon ik niet meer op pad naar nieuwe leden. Toen is mijn functie aangepast.” Marieke vindt het uniek dat zo’n klein bedrijf zoveel voor haar heeft geregeld. “Mijn collega’s en werkgevers zorgen ervoor dat ik me gewaardeerd voel en mee kan blijven doen. Ik ben nooit beoordeeld op mijn reuma, maar op de waarde en bijdrage die ik heb geleverd en lever voor het bedrijf. Het gaat niet om de aanpassingen die NOAB heeft gedaan, het gaat om de mentaliteit die NOAB heeft ten opzichte van mij. Ik ben gewoon een medewerker en toevallig heb ik reuma.”

Stemmen

Wanneer je gestemt hebt op de support award, op www.reumafonds.nl/support-award-stemming stuur dan een mailtje naar bobkekeuten@hotmail.com met hierin je gegevens en de reden waarom je een infrarooddeken zou willen winnen. Op 18 november wordt bekend gemaakt wie de support award heeft gewonnen. Deze dag sluit natuurlijk ook de inzenddatum van je email. Deze actie is vanzelfsprekend mogelijk gemaakt door www.infrarooddeken.nl zij hebben de deken gratis ter beschikking gesteld.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ja, dat was m'n bulletje… groot is ie geworden he?! Stemmen hoor, we hebben ze hard nodig, NOAB heeft maar tien mw. in tegenstelling tot bijvoorbeeld Wegener c.a. 5000…

Groetjes Marieke

• Jopie1982

Whow idd mega geworden, super zeg.

Ik zal op mijn werk ook vragen of ze op je willen stemmen, en natuurlijk mijn fam en friends.

• Ingrid37

Wat een geweldig bedrijf Marieke. Zo vind je er niet veel. Ook ik heb gestemd!

• miranda1963

Ik heb natuurlijk ook gestemd.

Prachtig filmpje (top baas en collega's) en een schattig bulletje!