Hallo,
Wanneer begon de medicatie bij jou aan te slaan?
Ik gebruik Simponi sinds de Humira bij mij niet meer voldoende deed.
Ik hoorde alleen maar slechte verhalen over de Simponi, toch overgehaald door mijn reumatoloog.
De prikken zijn, in tegenstelling tot die van humira, echt fantastisch. Ze doen totaal geen zeer. Echt een piece of cake.
Verder voel ik me echt weer steeds beter!! Ik geloof dat de simponi zijn werk aan het doen is! Ik ben prednison aan het afbouwen en pijnmedicatie ook.
Ga maar niet af op alleen hetgeen je leest. Als het met mensen fantastisch gaat dan komen ze natuurlijk vrijwel niet op deze forums, dan zijn ze aan het basketballen (bij wijze van spreken)
Ik gebruik cimzia nu vanaf 20 januari. Denk de ene keer dat ik heel voorzichtig verbetering voel om dan volgende keer me weer
zo ontzettend slecht te voelen. 30 maart bij de reumatoloog bleek mijn crp duidelijk verbetering te vertonen, het lichaam schijnt
later te volgen! Ik wacht nog steeds!
Een geluk heb ik in ieder geval wel, ik heb (nog) geen bijwerkingen . Toch iets positiefs
.
Vandaag weer bij de reumatoloog geweest. We stoppen met de Cimzia. Het doet (te) weinig (niks) en de meeste van mijn gewrichten zijn
nog steeds ontstoken. Hij heeft nu een vraag ingediend voor abatacept. Baal enorm dat ik binnen een jaar tijd al voor de derde keer moet
veranderen van medicatie, hoop dat deze nu echt een keer gaat werken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?