Neurostimulator

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Deze week weer eens ‘goed’ nieuws gehad. Ik mag verder met de neurostimulator. Even leek het erop dat ik niet verder mocht met het traject omdat de uroloog ‘bang werd’ van de pijn en ontstekingen die ik kreeg van het zetten van de elektrode in m'n rug en de reumatoloog niet blij werd als ie geen MRI's meer kon maken. Uroloog en reumatoloog en neuroloog hebben overlegt met gelukkig in gedachten mijn levenskwaliteit en hoe graag ik het wil. De neuroloog had sowieso geen bezwaren ondanks dat die de meeste nut heeft van de MRI's. De reumatoloog was blijkbaar door de uroloog snel overtuigd als het over de MRI's gaat en de uroloog snel overtuigd door de reumatoloog als het over de pijn gaat. Ik krijg nu in november (veel te lang wachten) de volgende test met de stimulator extern en als dat goed gat gaan we definitief de neurostimulator implanteren. Eindelijk een oplossing voor één van mijn gezondheidsproblemen!

Groetjes Marieke (beheerder)

• miranda1963

Helemaal top, Marieke!

Ik hoop dat je er in de toekomst nog veel baat bij mag hebben!

Groetjes Miranda

• Jopie1982

Whow wat heerlijk dat je ook eens goed nieuws hebt zeg. Super gaaf.

Maar waarom moet je wachten tot november voordat ze de volgende test doen? Is daar zo'n lange wachtlijst voor?

Dat is wel minder.

En kom je nu verder nog in aanmerking voor het apparaatje wat wel tegen de MRI kan als die straks helemaal ontwikkeld is??

Heerlijk joh….hoop echt dat het helemaal goed komt.

• Joke (moderator)

Helemaal toppie Marieke………wat een geweldig nieuws.

En nou maar hopen op een betere toekomst

liefs Joke

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Als ik de huidige laat zetten, kom ik niet meer in aanmerking voor de MRI bestendige totdat deze vervangen moet worden eh nooit dus. De wachtlijst is zo lang. Heb m ook nog een week moeten verzetten. Ze hadden m op de verjaardag van m'n jongste dochter gezet. Nu is het drie dagen voor de uitreiking van de support award, ook niet handig (aangezien m'n werkgever een van de genomineerden is) maar ik wil het niet langer uitstellen aangezien er daarna nog een operatie volgt en ik het achter de rug wil hebben eigenlijk het liefste dit jaar zodat ik weer aan het werk kan. Ik ben al een hele tijd thuis… Hopelijk valt het een beetje mee en voel ik me vrijdag al weer een stuk beter en ach ja anders zien ze in ieder geval ècht dat ik ziek ben ;-) tijdens de uitreiking.

Groetjes Marieke