:D 10 jaar reuma.startpagina.nl :D

• Paul (moderator)

september 2001 - HTTP://REUMA.STARTPAGINA.NL - september 2011

Deze maand bestaat onze pagina 10 jaar, een mooie mijlpaal waar we toch even bij stilstaan.

Alle bezoekers en vrijwilligers betrokken bij deze pagina… VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!

Ik hoop dat we nog vele jaren door mogen gaan.

Paul (moderator)

!!!! schrijf allemaal even een felicitatie voor onze beheerder Marieke in dit topic !!!

• aletta

HOERAAAAA

ik zit me nu wel af te vragen hoe lang ik hier al meelees….. zal niet heel veel korter zijn denk ik….

• Conn

:)-DGEFELICITEERD!!!!! :)-D

Groetjes Conny

• Pepe

Yeeuh, gefeliciteerd…!

10 jaar, dat zijn zo ongeveer 3650 dagen… dat is nog vaker inloggen, zo klinkt het nog meer.

Ik lees mee vanaf 2003-2004, dat is al 7 jaar, ik schrik er zelf van…!

• AnnemiekV

Gefeliciteerd!!!!Ik lees nog niet heel lang mee,maar heb er wel al veel aan gehad!!(:D

• Jopie1982

VAN HARTE GEFELICITEERD ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een mijlpaal zeg ongelovelijk en ook gewoon na 10 jaar zijn er elke dag nog mensen die dit forum

weten te vinden en hun verhaal kwijt kunnen, even boos kunnen worden, of gewoon elkaar kunnen opbeuren enz.

GEWELDIG!!!

Tijd voor een feestelijke meeting ;-)

Paul & Marieke, beiden hartelijk bedankt en ook van harte gefeliciteerd….op naar de 12,5 jaar.

• SabineB

Van Harte Gefeliciteerd!!!

Paul, jij vraagt ons wel om Marieke hier mee te feliciteren, maar zonder jou was dit prikbord er niet geweest!

Mijn felicitaties zijn dus voor jullie allebei.

Groetjes, SabineB

• Janny71

IEDEREEN GEFELICITEERD

Natuurlijk alle (oud- en jongere) moderators. Niemand uitgezonderd.

Maar ook alle lezers en iedereen die ik vergeet.

Dat de pagina nog maar lang mag bestaan.

X(:)

Groetjes,

Janny

• tecko

10 jaar dat is zeker een mijlpaal om even bij stil te staan. Al diegene die zich daarvoor hebben ingezet van harte gefeliciteerd en ja Paul ik vergeet Marieke niet. Vanharte met deze super mijlpaal.

gr. Marja

• meelezer

!0 jaar van harte gefeliciteerd allemaal,

Zelf meld ik me niet op site maar heb er veel aan wat ik allemaal lees, geeft me veel steun en voel me begrepen.

Heb inmiddels 2 jaar RA, en weet dat het met reuma is met vallen en opstaan is, ene keer gaat het beter dan de andere keer,

het is eenmaal zo, daar kan ik wel mee leven,maar dat onbegrip van de mensen dat doet het juist de meeste pijn.

Daarom ben ik blij met jullie site, ga zo door ………………….

Bedankt lieve mensen van deze fantatiche site

liefs meelezer