Hoi iedereen,
Een tijdje geleden heb ik een bericht gepost waarin ik mijn angst uitte tegen de remicade infusen die ik nodig had. Er is in de tussentijd veel gebeurd en hier even een updatje.
De remicade infusen zijn helemaal van de baan, deze bleken toch te risicovol met het oog op het feit dat ik allergisch ben voor bepaalde medicatie. Mijn reumatologe en ik hebben toen samen besloten om voor een ander infuus te gaan want deze zou minder bijwerkingen veroorzaken, maar in de tussen tijd ben ik erg ziek geworden van een histamine allergie en veel afgevallen (gelukkig gaat het stukken beter met mijn histamine jeeeeeh!!!) Maar nu was ik gister bij mijn reumatologe en die vertelde mij dat ik ook deze infusen voorlopig niet kan krijgen in verband met mijn histamine. Deze infusen ga ik pas krijgen al s er echt niets anders meer op zit (ook in verband met dat de opties nu op beginnen te raken) ze gaat me wel goed in de gaten houden dat het dagelijksleven wel te doen blijft en op het moment dat het ondragelijk wordt krijg ik de infusen.
Hihi dus dat is mijn verhaal tot zover!
Groet