Geluk.

• Pepe

Dieren vragen zich niet af waarom iets gebeurt, mensen wel.

Het is geen gewoonte van mij om dit te doen, omdat een antwoord krijgen op je vragen soms erg lang kan duren, als er al een antwoord is.

Ik doe het toch een keer…

Waarom slaat er iemand spijkers in mijn heup als ik vakantie heb?

Waarom staat artrose op de lijst van Borst?

Waarom schiet de huisarts bijna in de lach als je weer een nieuw gewricht noemt in de al te lange rij pijnlijke plekken?

Waarom ben je voor een werkgever alleen iets waard als er een grote zak geld tegenover staat?

etc. etc. etc.

Hou maar op, het heeft geen zin…

Ik heb vakantie, ben twee weken geleden voor het eerst opa geworden, ik heb een lieve vrouw die niet zeurt als ik dat doe,

het is mooi weer (al voelde ik het onweer van vanavond al twee dagen geleden aankomen), ik heb de mooiste baan die je maar kunt bedenken,

ik heb geen uitkering, er zijn veel mensen die het véél erger hebben dan ik, ik ben best wel gelukkig, ondanks de pijn en het chronisch geldgebrek.

Ik heb de twee mooiste dochters die je maar wilt hebben en ik kan mijn ei kwijt op het fijnste prikbord dat bestaat.

Jesus, wat wil je nog meer….xxx

***stiekem een traantje wegpinken***

• Joke (moderator)

Wouwwwwwwwwwww mooi geschreven !!!

Liefs Joke (moderator)

• hvh

Wow!

En nog gefeliciteerd met de geboorte van je klein kind!

• AnnemiekV

Wat een geluk!!!Gefeliciteerd met de geboorte van je kleinkind,geniet er van!!En mooi positief geschreven hoor!

• Marieke (Beheerder)

Wow…

Geluk is zo'n berichtje lezen op m'n prikbord en dan ook een traantje wegpinken….

Gefeliciteerd met je kleinkind!

Groetjes Marieke (beheerder)

• anniek

dag Pepe,

Ondanks alle onbegrip en tegenslag: gelukkig zie je nog wel de positieve dingen, houd dat vast!

En geniet daarom ook van je kleinkind

Mijn hartelijke felicitaties met dit kleine mensenkind!

groet, anniek

• miranda1963

Van harte gefeliciteerd met je kleinkind. Geniet er maar van!

Groetjes Miranda