Hoi,
Ik ben natuurlijk afgelopen april zonder succes aan m'n pols geopereerd. De arts waarbij ik twee weken later op controle kwam gaf toen aan dat hij verwachtte dat er niet nog een keer zou worden geopereerd en dat dat sowieso meestal pas een jaar later wordt gedaan als dat al wordt gedaan omdat die structuren eerst moeten herstellen. Deze arts was trouwens een van de twee artsen die geopereerd hebben maar niet de verantwoordelijke.
Vrijdag ging ik op controle bij de arts die verantwoordelijk was. Hij maakte zelf het grapje dat ie prutswerk had geleverd en vroeg of ik hem nou een “prutschirurg” vind? Eh nou tja…
Nee grapje, ik ben al door een andere plastisch chirurg die me eerder geopereerd heeft in 2007 naar deze handchirurg gestuurd. Hij durfde niet meer te opereren in mijn reuma polsje en dus zal hij me niet voor niets naar deze chirurg gestuurd hebben. Ik heb verder goede verhalen gehoord dus dat vertrouwen heb ik wel… Maar ik heb wel twijfel of ik dit nog een keer moet willen laten opereren aangezien het de eerdere keer ook niet goed gegaan is…
Nu laten we maar eerst een echo maken van mijn pols en daarna heb ik nog een keer een gesprek met ‘m volgens hem zodat ie me even kan overtuigen eh m’n twijfels kan wegnemen. Hij zou het bij zijn eigen pols ook adviseren…
Groetjes Marieke (beheerder)
Ps dat is 9-8 echo, 11-8 MRI knie (meniscus waarschijnlijk kapot) 17-aug neuroloog en 18-8 uitslag van pols en knie
En dan heb ik het nog niet gehad over neuromodulator en Uroloog…..