Hoi allemaal,
Morgen word ik in het ziekenhuis opgenomen voor een proefplaatsing van een neuromodulator. Waarschijnlijk ben ik er dus even een paar dagen wat minder.
Voor wie meer wil weten over neurostimulatie die kan hier kijken.
Groetjes Marieke
Hoi allemaal,
Morgen word ik in het ziekenhuis opgenomen voor een proefplaatsing van een neuromodulator. Waarschijnlijk ben ik er dus even een paar dagen wat minder.
Voor wie meer wil weten over neurostimulatie die kan hier kijken.
Groetjes Marieke
Hoi,
Nog even snel tussendoor. Heb het vanochtend met de reumatoloog over de neurostimulator gehad. Hij is op z'n zachtst gezegd niet blij als ik niet meer in de MRI kan dus ik denk dat ik na de test van vandaag ga proberen te wachten op de MRI bestendige pacemaker. 11-8 heb ik ook al weer m'n volgende MRI van m'n linker knie, de menicus is waarschijnlijk kapot…
Groetjes Marieke (beheerder)
Hoi,
Ff een berichtje, de pijn van de electrode is me vies tegen gevallen. Ik kan niet zitten door dat ding in m'n rug. Heb al verschillende “break downs” gehad door de pijn en dat ken ik niet van mezelf. Kan ook echt niks nu. Kan m'n puppy nog niet aaien als ie op de grond staat want ik kan niet bukken. Alleen een beetje bankliggen en bedliggen. Gisteren haalde m'n dochtertje dr C diploma en ik wilde toch ff er naartoe. Helemaal kapot thuis natuurlijk!
Het kastje werkt overigens prima. Van 15-20 keer plassen naar 5 keer per dag, niet meer 's nachts en ook niet meer incontinent. Wat mij betreft kan de MRI me nu gestolen worden maar ik begrijp wel dat dat te makkelijk gedacht is…
Overigens bleek wel dat er ondanks 7 maanden antibiotica nu nog steeds een infectie in m'n blaas zit dus daar moet nu de micro bioloog wat mee gaan doen.
Dinsdag gaat de electrode eruit hopelijk wordt de pijn snel minder dan. Krijg daarna een gesprek met de uroloog want de pijn kan een reden zijn om het traject niet verder door te zetten maar telefonisch gaf hij al aan dat hij verwachtte dat het meer een combi van de reuma is met pijn van het prikken en niet van de electrode zelf maar dat kan hij dinsdag pas zien als hij kan zien hoe de wond eruit ziet en weet hoe het met de pijn verder is gegaan.
Groetjes Marieke (beheerder)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?