Ligt het aan mijn PC of is ons prikbord wit geworden?
Paul (a.i. moderator)
Hoi,
Er zijn nogal wat problemen met het beheer en de exploitatie van de startpagina's op het moment. Startpagina is in ieder geval bezig om mijn lokale problemen op te lossen (hoop ik). Ik heb er eerder niets over vermeld want ik wil ze ook niet afvallen maar wellicht is dat de oorzaak. De banner rechtsboven doet het sinds gisteren bijvoorbeeld ook weer en op de hoofdpagina zijn gisteren ook een aantal links goed gezet.
Er gaat voor september een boel veranderen bij startpagina (waar ik ernstig mijn twijfels bij heb) en dit komt voort uit het feit dat Sanoma blijkbaar veel geld verliest op startpagina. Het gaat in ieder geval (financiële) gevolgen hebben voor de beheerders van deze startpagina's.
wat de gevolgen voor mij en de pagina gaan zijn weet ik nog niet precies.
Groetjes Marieke (beheerder)
Hoi,
Ik weet werkelijk nog niks, behalve dat ik de laatste tijd ontzettend veel technische problemen en probleempjes heb.
Sanoma schijnt erg veel verlies te maken op startpagina en zoekt dus naar een constructie om startpagina winstgevender te maken. Dat betekent dat de beheerders een nieuw contract met startpagina moeten afsluiten wat ervoor moet zorgen dat er een betere commerciële structuur komt.
In mijn ogen betekent het nu nog, dat ze de vele vrijwilligers die de startpagina's beheren dus willen gaan laten betalen voor hun vrijwilligerswerk en veel papieren rompslomp willen bezorgen (je moet ingeschreven staan als ondernemer bij de kvk etc.) of je mag nog geen dubbeltje meer verdienen aan bijvoorbeeld het verhuur van de rechter banner waardoor er nooit meer laten we zeggen koffie met appelgebak inzit op een meeting die we organiseren. Het zou dan alles of niets worden en voor mij is een inschrijving in de KVK en ondernemer worden (belasting betalen) niet interessant aangezien het nu tientjeswerk betreft, de inkomsten van de pagina. Er schijnen beheerders te zijn die er een inkomen mee genereren door enkele tientallen goedlopende pagina's te exploiteren.
@iedereen, (Paul weet het wel) het volledige moderatorteam en ikzelf doet het beheer van dit prikbord en de pagina vrijwillig zonder inkomsten.
Zodra ik meer weet hoor je het wel…maar er wordt natuurlijk flink gediscussierd.
Groetjes Marieke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?