PGB wie maakt zich zorgen?

• Jopie1982

Op dit moment is het PGB zoveel in het nieuws, dat ik er zelfs de kriebbels van krijg (terwijl ik het zelf niet heb).

Maar ik hoorde net dat 90% van de mensen hun PGB kwijt raakt HUH.

90%, sorry hoor maar dat is toch niet meer serieus te nemen.

Pas was er een stukje op tv Gelderland en toen werd verteld dat er per dag 2 schoolklassen met kinderen bij kwamen die ook een PGB krijgen.

Nou t spijt me zeer dat geloof ik dus ook niet.

Denk dat er ook wel veel misbruik van gemaakt wordt. Mensen laten zich een stempel geven en hup (LEES, absoluut niet natuurlijlk natuurlijk).

En vervolgens worden de mensen die het echt nodig hebben worden er de dupe van…….!

Waar gaat het naar toe met deze wereld?

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Op www.PGB.nl kun je een mail sturen aan de staatssecretaris die het zal behandelen, woensdag in de kamer. Ik heb het al gedaan. Ff snel een reactie gegeven…

ik heb wel een PGB en kan weer met het PGB een stuk zelfstandigheid inleveren. Ook ik betaal een deel van m'n PGB uit aan mijn echtgenoot. Vind dat ook niet meer dan redelijk. Jullie hebben allemaal gelezen wat ik mankeer, mijn man kan echt niet fulltime werken dankzij mijn gezondheidstoestand en werkt soms wel 60-100 uur per week aan mijn gezondheid tegen een netto loon van zo'n 250 euro per maand. Ik denk dat er weinig mensen zijn die het er voor doen. Het alternatief is vaker opgenomen worden… Lijkt me al snel 1000-den euro's duurder. Hoezo bezuinigen?

Groetjes Marieke (beheerder)

• Pepe

Wat een beleid…

http://ouderplatformverontrusteouders.blogspot.com/2011/06/over-mijn-lijk.html