duizelig

• elsje

Hallo allemaal

het is al een hele tijd geleden dat ik hier op de site een vraag stelde. Ik heb sinds 1978 RA. Ik gebruik sinds lange tijd Enbrel en diclofinac 25 mg. Nu ben ik sinds januari duizelig. In het begin minder maar sinds een week of 2 de gehele dag. Erg vervelend bovenop de pijn die ik altijd heb. Nu hoorde ik van 2 mede-reumagenoten dat ze ook al een hele tijd duizelig zijn. De huisarts kan niets bijzonders vinden. Heeft iemand hier, daar ook ervaring mee of evt. een oplossing?

Groetjes

Els

• Jopie1982

Geen ervaring met de medicijnen die jij gebruikt. Wel heb ik een keer overgevoeligheid voor arcoxia gehad. Ook van de een op de andere dag sloeg mijn hart op hol, kreeg ik een super droge mond, was mijn hartslag ver boven wat normaal was. En dat allemaal omdat ik ineens niet meer tegen de medicijnen kon. Ben toen een aantal weken van de medicijnen afgehaald en toen ging alles weer goed. Nu gebruik ik precies het zelfde medicijn weer (naast MTX) en nergens last van.

Maar het hoeft natuurlijk niet altijd aan de medicijnen te liggen, stress, druk, paniek weet ik veel wat nog meer allemaal kunnen lichamelijk ook heel veel met je doen.

In elk geval wel even goed in de gaten blijven houden, sterkte!

• elsje1

Sorry, RA sinds 1978, moet zijn sinds 1998

Groetjes

Els

• Joke (moderator)

Hoe gaat het nu met je Elsje…???

gr Joke (moderator)

• elsje1

Hallo Joke

Nog niet veel verbetering. Ik woon in Limburg en ik geloof dat half Limburg duizelig is. Ik hoor het steeds meer om me heen. Mischien een virus in de lucht hier??

Ik hoop dat het gauw overgaat!

Dank je wel voor het informeren.

Groetjes

Els

• Joke (moderator)

Nou dat hoop ik ook voor je.

Doe tot die tijd zo rustig mogelijk en laat

je verwennen als je in de mogelijkheid bent

Lekker een kopje Koffie/thee op de bank met

een koekje/chocolaatje.

Ik denk aan je.

liefs Joke (moderator)