Mega-pijnaanval

• Pepe

Vanmiddag had ik een mega-pijnaanval, zo hevig dat ik van het een op het andere moment niets meer kon doen.

Ik heb bijna twee uur in bad heb gelegen, tot het water helemaal koud was en ik gerimpeld.

Op de buienradar was het goed te zien hoe de stormdepressie over het land trok, zo verliep de pijnaanval ook.

Geen toeval, ik heb het al vaker gehad, maar niet zo hevig als nu. Ik ben er nog suf van…

• Florian

Heftig Pepe ik heb ook een aanval(letje) pijn gehad,

maar ik weet niet of het iets met de weersomstandigheden

te maken heeft gehad. Was wel @&!#*

F. De Boei

• Marieke (Beheerder)

Pepe,

Das mooi ()€&@ was het ook een beetje over na de depressie? Hier in het Eindhovense was het na de ochtend zonovergoten maar ik stond ook niet al te best op…

Hopelijk kun je een beetje rustig aandoen en moet je niet vanacht aan het werk of zo..

Al opa?

Groetjes Marieke (beheerder)

• Jopie1982

Oei klinkt niet echt prettig zeg. Kun jij ook wat “spelen” met je medicijnen dat je extra pijnstilling in neemt als je weet dat er zo iets aan zit te komen?

Gelukkgi heb ik daar zelf geen last van. Wel heb ik errug veel pijn aanvallen als het ineens een paar dagen heel warm weer is, dan kan ik wel janken.

Hoop dat je voor jezelf in elk geval wat “middelen” kunt vinden dat je wanneer je zo'n aanval krijgt toch een beetje bij je positieven kunt blijven.

Hier op de Veluwe was het bagger weer tot een uur of half 7 toch werd het prachtig, wel veel wind maar lekker met de zon er bij en droog.

• Pepe

Ik heb vannacht wel gewerkt, al ging het erg moeizaam.

Ik had twee dagen vrij en dat is een uitzondering, want ik werk normaal elke nacht, omdat ik toch niet kan liggen.

Ik had een bruiloft, dus dan moet je soms wel, dus heb ik ook een jetlag van hiet tot Tokio.

• Pepe

Ik slik acht Paracetamol op een dag, dus meer kan daar niet bij, ik merk er op dit moment helemaal niets van.

Ik wist het inderdaad drie dagen van tevoren, maar ik kon niet anders doen dan afzien.

Ga snel slapen, ben nu zo moe als een hond

• hvh

jeetje zeg das heftig, wel een beetje de nacht door kunnen komen?

groetjes

• tecko

Joh das niet leuk ( zacht uitgedrukt). Dat soort gedoe heb ik steeds als het warm gaat worden maar goed je hebt het weer nu eenmaal nioet in de hand. Hoop dat je de komende dagen weer een beetje bijtrekt zeker ook van de moeheid want pijn vreet energie.

gr. Marja

• Pepe

Veel mini-pauzes gehouden, dan lukt het wel.

• Joke (moderator)

Heel heel veel sterkte ik hoop dat je snel ietsje minder

moe bent.

gr Joke (moderator)