Vandaag had ik eindelijk eens een goede dag, niet qua pijn, of wat dan ook.
Maar met noodzakelijke dingen.
De afgelopen tijd heel veel extra pijn aan mijn enkel. Had het idee dat ik niet echt serieus genomen werd door reumatoloog (ja….ze neemt me wel serieus, maar heb steeds op ËEN plek pijn, steeds dezelfde plek, zelf voelde ik dat het absoluut GEEN reuma was, maar goed die boodschap kwam niet over), ook bij de fysio kwam ik er niet door.
Afgelopen vrijdag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb een beetje boos opgebeld dat ik nu een MRI wilde.
Ze zouden diezelfde dag nog terug bellen…..maar nee hoor geen reactie.
Lag er vandeaag ineens een brief op de mat vrijdag 20 mei kan ik komen voor de MRI!!!! (Helaas kan ik dan niet want ik ben dan op vakantie, maar toch EINDELIJK.
Ook ben ik al een paar weken bezig om een extra brace te krijgen. Met dit warme weer zweet ik ontzettend in mijn brace waardoor ik hem veel vaker moet “wassen”, maar het drogen duurt een dag en dan kan ik gewoon een dag NIETS.
Maar mijn zorgverzekering vond in eerste instantie een tweede brace niet nodig.
Na heel veel trekken, bellen en mailen vandaag de brief ik heb akkoord voor een tweede brace en volgende week kan hij al gemaakt worden!! JOEPPIE!!!
Daarna kreeg ik te horen dat ik op het werk eindelijk een tijdelijke assistent krijg YES (doe sinds september al werk voor 3 personen en ik kwam er maar niet doorheen door te melden dat ik VOL zat, EINDELIJK IS HET KWARTJE GEVALLLEN).
En als laatste moest ik nu eindelijk de orthopedische schoenmaker gaan bellen (iets wat ik niet wilde, zie mij op mijn leeftijd nog niet met van die rare schoenen lopen, zag er zo tegenop dat ik niet wilde bellen). Vandaag de stoute schoenen maar aangetrokken en prompt kan ik volgende week al terecht.
Wist niet wat me gebeurde vandaag, is ook wel eens lekker als de dingen goed lopen!!!
Wat ik jullie in elk geval wil meegeven, vooral niet opgeven als je zelf het idee hebt dat het niet goed is, of niet goed voelt.
Krijg je nee…..gewoon nog eens proberen of via een andere weg, bijt je er in vast en ga ervoor!!!!
Ooit gaan de dingen mee zitten.