Polsoperatie

• Marieke (Beheerder)

Hoi allemaal,

Op goede vrijdag heb ik een operatie aan m'n pols ondergaan. Het goede nieuws was dat de botten van m'n pols er nog goed uitzagen voor een reumapatiënt en dat wat dat betreft de operatie dus meeviel. Ze zijn heel lang bezig geweest een gewrichtsband te sparen waar een ganglion doorheen zat en die alles op z'n plek houdt. De pols is wel tot het bot open geweest (grote wond) en alles is schoongemaakt en ik mocht met drukverband naar huis. Helaas is alles daarna gaan zwellen en ontsteken. Van m'n elleboog tot m'n vingers is alles dik en ik ben er letterlijk ziek van. Ook duren mijn pijnstillers te kort voor mijn pijn of is mijn pijn teveel voor mijn pijnstillers ;-). Vandaar dat ik hier ff niet ben en nu met links een berichtje typ maar dat al m'n energie kost dus ik nu weer lekker verder ga slapen…

Groetjes Marieke

Ps het aller- aller- beste nieuws is, dat ik waarschijnlijk een Frans bulletje heb gevonden! Iets waar ik twee jaar over nagedacht heb en nu denk ik eindelijk de mijne gevonden heb! Zodra ik opgeknapt ben ga ik kijken!

• chantal

lieve marieke

heftig zeg daat nu alles onstoken is en dat je zo beroerd voelt. hoop dat je snel opknapt. en dat ze iets tegen de pijn kunnen doen. je bent eenn kanjer. en denk dat iedereen hier wel begrijpt dat je daarom niet zoveelk hier komt. doe lekker rustig aan. heb je iemand die je een beetje kan verzorgen of waar je opterug kunt vallen als het niet gaat? of die bijv met koken ed kan helpen dat je in ieder geval wat aansterkt. meis heel veel sterkte en een hele dikke knuffel

liefs chantal

• anniek

hoi Marieke,

heel veel sterkte en gebruik gewoon zwaardere medicatie voor een tijdje om je door deze situatie heen te helpen!

Hoop dat alles gauw weer een beetje onder controle is.

Fijn dat je in ieder geval iets hebt om naar uit te kijken.

Dat doet ieder mens goed!

Big hug,

Anniek

• Jopie1982

Wat ontzettend zwaar k allemaal dat het zo mis is gegaan na de operatie.

Kun je geen andere pijnstillers krijgen of op een andere manier pijnbestrijding?

Hoop echt dat het snel beter gaat en je vooral minder pijn krijgt, want daar wordt je zo moe, boos, bang en verdrietig van.

Weet dat wij er allemaal voor je zijn.

En we denken aan je.

Knuffie Jolanda

• miranda1963

Hey Marieke,

Wat vervelend van die nasleep van de operatie. Ik hoop dat je snel opknapt!

Leuk van dat franse bulletje. Heb ik je over de streep getrokken? Wij hebben iedere dag weer veel plezier van onze Abby.

Heel veel plezier ermee en laat me nog eens weten (evt. met foto) wat het is geworden. Heel spannend!

Groetjes Miranda

• Paul (moderator)

Succes met het pootje Marieke !!!

Veel beterschap….

Paul (a.i. moderator)

• christine

Hoi Marieke,

Zal eens even een keer meezitten he?

Sterkte hoor en hoop dat dat “bulletje” je veel plezier zal geven.

Lekker om naar uit te kijken he?

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Koorts gezakt en tot m'n verbazing is de beloofde grote snee boven en onderlangs m'n pols een kleine snee gebleven. Dus toch nog meevallers. Nu compressieverband en nog steeds hoog houden. Vrijdag mogen de hechtingen eruit.

Bulletje is nog niet helemaaaal zeker, gaan vrijdag kijken maar ik heb goede hoop… Als ik hetzeker weet post ik een foto .

Thanks for the support!

Groetjes Marieke

• anniek

Fijn dat die snee meevalt!

Hoe is het nu met de pijn? Al wat beter!

groet, anniek

• chantal

Ben blij voor je dat de snee meevalt toch iets posittiefs

hoe is het nu met de pijn?

dikke knuffel

liefs chantal