Hoi allemaal,
Op goede vrijdag heb ik een operatie aan m'n pols ondergaan. Het goede nieuws was dat de botten van m'n pols er nog goed uitzagen voor een reumapatiënt en dat wat dat betreft de operatie dus meeviel. Ze zijn heel lang bezig geweest een gewrichtsband te sparen waar een ganglion doorheen zat en die alles op z'n plek houdt. De pols is wel tot het bot open geweest (grote wond) en alles is schoongemaakt en ik mocht met drukverband naar huis. Helaas is alles daarna gaan zwellen en ontsteken. Van m'n elleboog tot m'n vingers is alles dik en ik ben er letterlijk ziek van. Ook duren mijn pijnstillers te kort voor mijn pijn of is mijn pijn teveel voor mijn pijnstillers ;-). Vandaar dat ik hier ff niet ben en nu met links een berichtje typ maar dat al m'n energie kost dus ik nu weer lekker verder ga slapen…
Groetjes Marieke
Ps het aller- aller- beste nieuws is, dat ik waarschijnlijk een Frans bulletje heb gevonden! Iets waar ik twee jaar over nagedacht heb en nu denk ik eindelijk de mijne gevonden heb! Zodra ik opgeknapt ben ga ik kijken!