Hoi iedereen,
Al een paar maanden gaat het niet zo lekker hier, heel veel ontstekingen en opvlammingen die elkaar opvolgen de laatste tijd heb ik heel veel last van mijn histamine allergie (pollen en stofjes in voedsel en zo) het is bij mij een paar jaar geleden begonnen als gewone hooikoorts maar inmiddels dit jaar zover dat ik echt heel ziek wordt van bepaald voedsel. Als ik iets verkeerds heb gegeten dan krijg ik diaree, buikpijn, maagpijn en griep verschijnselen, dit houd een dag of twee aan en dan kan ik vervolgens twee dagen niet meer lopen van de reuma (het een houd het ander instant) nu ben ik vrijdag naar het zieken huis geweest en heb o.a. dit besproken, ik ben direct naar een dieetiste door verwezen (was al 2,5 kg afgevallen in een paar weken) en mij is verteld dat meer mensen met reuma (in mijn geval ap) hier last van hebben.
Graag wil ik weten of anderen hier ook last van hebben en zo ja hoe gaan jullie hier mee om want het lijstje dat je mag eten is echt heel beperkt.
Mocht iemand de klachten herkennen ik kan je adviseren ga naar het ziekenhuis want ik heb er nu een griep overheen (door dat je slecht eet wordt je weerstand nog minder als dat het was) en tis even geen pretje.
Groetjes
Sabine