Ik ben een regelmatig meelezer en heb een enkele keer gerageerd en verder veel aan het prikbord gehad.
Ik ben begin 60, heb al zeker 20 jaar last van artrose en als ik mijn leven zo naloop al altijd last van fibromyalgie gehad.
Nu heb ik zelf een vraag/probleem.
Eind december kreeg ik last van een geirriteerde/ontstoken schouder en kon ik weinig meer met mijn arm. Van de huisarts diclofenac voorgeschreven gekregen en daar is het na 2-3 dagen wel iets van verbeterd maar na 4 dagen werd ik wakker met een scherpe pijn aan binnenkant knie en ook heupen deden pijn, bovendien voelde ik me constant “onder invloed”. Na 5 dagen gestopt met de diclofenac en verder gegaan met andere pijnstillers en na 7 weken was de schouder weer normaal.
Maar de pijn aan mijn knie is gebleven, na rontgenfoto's en MRI scan bleek ik een gescheurde meniscus te hebben en dat komt soms voor bij artrose, een kijkoperatie gaat volgen. Voor mijn gevoel is het een bijwerking van de diclofenac maar kan niet volgens orthopeed.
Is er hier iemand die ook die een spontaan gescheurde meniscus heeft gehad? en wat werd bij jullie als verklaring gegeven?