ontstoken stuitje?

• hvh

Hoi iedereen,

Ik heb weer eens iets raars hihi. Ik heb al een tijdje last van mijn stuitje en zoveel last dat ik bijna niet meer fatsoenlijk kan zitten. Ik heb AP maar ik heb geen idee of dit bij mijn reuma kan horen. als iemand itps heeft……..heel graag!!!

Groetjes

Sabine

• Pepe

Probeer eens op een zwembandje te zitten. (geen grapje)

• hvh

nou dat vind ik helemaal geen slecht idee want ik zit nu een beetje heen en weer te hippen

• Jopie1982

Geeeeeeen idee of het er mee te maken kan hebben.

Maar als je verder niet gevallen bent, raar hebt gezeten of gelegen of zo tja…dan is het wel raar.

Hopelijk gaat het snel over en kun je weer normaal zitten.

• tecko

Weet je zeker dat het onstoken is? Ik weet nog dat mijn zwager een fistel op zijn stuitje had maar dat moet je kunnen zien aan de buitenkant.

gr. Marja

• hvh

Hoi Marja,

Ik weet zeker dat er een ontsteking zit, er is niets te zien en geen (buiten zwelling) andere dingen te voelen. Maar ik ben gister ook nog even op zoek geweest en ik ben erachter gekomen dat bij o.a. AP het ook je heiligbeen of staartbeen kan zijn die ontstoken raakt, dat ben ik in ieder geval verder.

Groetjes

Sabine

• tecko

Oke maar is het dan misschien niet verstandig om er even mee langs de huisarts te gaan?

gr. Marja

• hvh

Hoi Marja,

Ik moet vrijdag naar het ziekenhuis dus ik “zit” het even uit. Maar anders was ik het ook idd even na gaan vragen.

Groet

Sabine

• silke

haay,ik heb pyn van staartbeentje,al drie maanden maar is gisteren pas echt doorgekomen,,,ik kan niet zitten of het doet pyn. Wat te doen?

• hvh

Hoi even een update:

Ik ben vrijdag naar het ziekenhuis geweest, ik blijk een ontstoken staartbeentje te hebben en si gewrichten die ontstoken zijn. ik heb pijnstilling mee gekregen en als het daarmee niet overgaat moet ik opnieuw foto's laten maken van mijn rug.

Ik ben heel blij dat jullie even met mij hebben gedacht!

groetjes Sabine