beste reumatoloog

  • Joke (moderator)

    Dat kan ik beamen dr Tak is zeker erg aardig en heel kundig.

    Verder is dr Tas ook uit het A.M.C ook erg goed en heeft altijd

    een luisterend oor en nooit haast niets is hem teveel alles boven

    alles als de patient zich er goed bij voelt

    gr Joke

  • tecko

    Goed als er dan toch met namen word gegooit (:P) dan raad ik je die van mij aan Ik zit bij dr Baudion in Emmeloord. Mijn man zit in hetzelfde zieknhuis bij dr. Bruijn. ( past beter bij hem). Die van mij houd er van als de patient zelf vragen stelt en is dan ook bereid om uitleg te geven. Kan soms wat vreemd uit de hoek komen ( heeft een wat appart soort gevoel voor humor ) maar dat ligt mij wel. Ben toevallig vanmorgen bij hem geweest en nam echt de tijd ( 3 kwartier)

    Bruijn idem tijdens het bezoek van mijn man Is iets drukker in zijn doen en laten maar vraagt zelf wel veel.

    Ze zitten beidde ook in Lelystad.

    gr. Marja

  • Kees

    Dag Jessie,

    Die allerbeste reumatoloog die mij ook in zijn bestand heeft heet Daniel Moolenburgh . Werkt in het MCA te Alkmaar. En je weet het toch: Van Alkmaar begint de victorie ( sinds 1572 ).

    Groeten,

    Kees

  • Jopie1982

    Eerst kon ik ook niet zo goed met die van mij overweg. Nu gaat het super.

    Zal ook van het moment de mensen en je klachten afhangen.

    En iedereen is weer beter op een ander vlak, ligt er dus ook nog eens aan wat je zelf hebt.

    Ik hoop in elk geval dat je bij iemand terecht komt die je goed zal kunnen helpen.

  • Petra

    Ik las de naam Dr Bruin (Lelystad) ben benieuwd dan. Ik moet 5 april naar hem

  • tecko

    Succes Petra mijn man moet nu om half 4 bij hem zijn in Emmeloord.

    gr. Marja

  • anniek

    ik vrijdag in emmeloord, vandaag gebeld en kan vrijdag al terecht voor een extra consult…..erg toegankelijk!

    en wat ook erg prettig werkt: hij werkt altijd op tijd, hoef nooit te wachten!

  • petra

    Bedankt voor het succses wensen Tecko, ben ook wel wat nerveus. Mijn moeder heeft dezelfde reumatoloog als jij. Ze adviseerde mij juist om bij Dr bruijn te gaan omdat Baudion van de hak op de tak springt ??

  • anniek

    petra,

    Keuze van een reumatoloog is ook van persoonlijke aard. De een vindt een arts geweldig, terwijl een ander absoluut niet met iemand door een deur kan.

    Ik heb eerst de ene gehad van deze beide artsen maar ben blij dat ik overgestapt ben. Maar dat geldt voor mij persoonlijk. Marja heeft dus een andere ervaring.

    Het is belangrijk dat je je goed voelt bij een arts en je ‘gehoord’ weet.

    Veel succes in ieder geval en vergeleken met andere artsen die vaak technischer zijn ingesteld, zul je je bij een reumatoloog al gauw op je gemak voelen. En zeker voor Dr. Bruijn hoef je niet nerveus te zijn. Is een erg vriendelijke arts.

    groet, anniek

  • tecko

    Geen dank Petra.

    Ik vind dat wel meevallen bij Baudoin maar het is zoals Anniek ook al zegt, kijk welke bij jou past. Ik heb ze nu allebei bezig gezien en ik zou bij allebei wel terecht kunnen maar ik denk dat jouw moeder jouw wel een beetje kent net zoals ik dat met mijn man heb en als jouw moeder dan zegt dat Bruijn beter voor jouw zou zijn dan moet je dat gewoon doen. Mocht het echt niet gaan dan kun je altijd nog vragen of je over mag stappen.

    gr. Marja