Huishoudelijke mededelingen betreft spam

• Marieke (Beheerder)

Hallo allemaal,

Het kan zijn dat je een discussie mist die er eerder wel was, met het verwijderen van spam is er wat extra verwijderd.

Het spammen gebeurd door computers, het heeft geen zin erop te reageren, deze berichten worden dan ook door mij verwijderd.

Ik heb Sanoma gevraagd de filters hoger te zetten maar het duurt even voordat de optimale instelling voor alle startpagina's is bereikt. Hoe meer bezoekers, hoe meer spam en tja, wij staan in de top qua bezoekersaantallen.

Om even een idee te geven, 900.000 pagevieuws per jaar (waar ik erg trots op ben) Ik hoop dan ook dat iedereen ondanks spam blijft komen!

Het gaat niet goed met mijn gezondheid, heb in november en drie weken terug een status migrainosus gehad waarvanuit een migraine infarct waarschijnlijk. Mijn hersenen doen het nog niet zoals het hoort met alle gevolgen die erbij horen zoals concentratieproblemen, coordinatieproblemen, moeheid etc. Betekent dat ik gestopt ben met werken wat een emotionele stap is. Het kan voorkomen dat door deze problemen ik er af en toe een dag niet of minder ben waardoor de spam soms even blijft staan, ook al duurt het even soms, ik verwijder het vanzelf.

Nou als laatste… 19 april ga ik onder het mes. Mijn pols wordt geopereerd. Wat ze precies gaan doen gaan ze ter plekke bekijken want de MRI was niet duidelijk genoeg. Daarna ben ik zeker een aantal dagen off-line.

Groetjes Marieke

• Pepe

Sterkte meid…xxx

#Denkaanjou

• karl

Jouw inzet wordt gewaardeerd !! Succes met je gezondheid.

groeten van karl

• Paul (moderator)

Hoi Marieke,

Ik zal daar waar mogelijk een handje helpen met verwijdering van spamberichten.

Kijken of ik het nog kan.. ;)

Paul (oud-moderator)

• Jopie1982

Marieke, wat een pech allemaal. Heel veel succes met de operatie toegewenst. En natuurlijk met het verwerken van stoppen met werken,

tuurlijk is dat moeilijk. Helemaal bij jou als ik altijd hoorde wat je had en dat je toch nog probeerde te werken, echt bewondering.

Op het forum doe je het top, tuurlijk zijn de berichten niet fijn die steeds geplaatst worden, maar daar kun jij ook niet meer aan doen wat je nu al doet en daar zijn we super blij mee.

Paul….fijn dat jij ook weer even terug bent en kunt helpen.

• Marieke (Beheerder)

JOEHOE onze eigen Paul komt helpen!!!

Paul is toch onze enige echte oprichter en ik ben er nog altijd trots op zijn werk voort te mogen zetten maar ik ben nog blijer als hij daar onderdeel van uit maakt!

Thanx Paul…

Groetjes Marieke

• Paul (moderator)

Ik vind het leuk om te helpen, vooral nu Marieke zich wat ‘halfbakken’ voelt.

En ik vind het sowiezo prettig om mijn gezicht weer eens te laten zien.

Het reuma-prikbord is het laatste half jaar wel uit het oog geweest, maar

zeker niet uit het hart.

Daarom heb ik het stof weer even van mijn keyboard geblazen :D.

Paul R.

• Joke (moderator)

Lieve Marieke,

Wat een pech lieverd ……….kon ik maar wat voor je doen.

En dan nog een moderator die er ook bijna nooit is………..sorry

1000 x sorry kon ik maar wat vaker hier zijn.

Voel me hier echt super rot over ……….maar probeer er echt vaker

te zijn

Maar mop ik denk zo met je mee en leef met je mee hoop echt

dat het allemaal de goede kant nu eens voor je op gaat.

Dikke kus Joke (moderator)

• Jopie1982

Je moet geen 1000x sorry zeggen. Het is toch al geweldig dat je zo'n taak op je neemt en er af en toe bent.

En laten we eerlijk zijn, we hebben bijna allemaal problemen, dus we begrijpen het super goed dat als het slecht gaat er iemand niet is, of je nu beheerder of moderator enz. bent.

GEEN SORRY!!!

• Joke (moderator)

Wat ben je toch een lieverd Jopie…..!!!

Dikke kus van mij

Joke (moderator)