Hallo allemaal,
Het kan zijn dat je een discussie mist die er eerder wel was, met het verwijderen van spam is er wat extra verwijderd.
Het spammen gebeurd door computers, het heeft geen zin erop te reageren, deze berichten worden dan ook door mij verwijderd.
Ik heb Sanoma gevraagd de filters hoger te zetten maar het duurt even voordat de optimale instelling voor alle startpagina's is bereikt. Hoe meer bezoekers, hoe meer spam en tja, wij staan in de top qua bezoekersaantallen.
Om even een idee te geven, 900.000 pagevieuws per jaar (waar ik erg trots op ben) Ik hoop dan ook dat iedereen ondanks spam blijft komen!
Het gaat niet goed met mijn gezondheid, heb in november en drie weken terug een status migrainosus gehad waarvanuit een migraine infarct waarschijnlijk. Mijn hersenen doen het nog niet zoals het hoort met alle gevolgen die erbij horen zoals concentratieproblemen, coordinatieproblemen, moeheid etc. Betekent dat ik gestopt ben met werken wat een emotionele stap is. Het kan voorkomen dat door deze problemen ik er af en toe een dag niet of minder ben waardoor de spam soms even blijft staan, ook al duurt het even soms, ik verwijder het vanzelf.
Nou als laatste… 19 april ga ik onder het mes. Mijn pols wordt geopereerd. Wat ze precies gaan doen gaan ze ter plekke bekijken want de MRI was niet duidelijk genoeg. Daarna ben ik zeker een aantal dagen off-line.
Groetjes Marieke