eerste presentatie groot succes

• steven

Onderzoek heeft aangetoond dat sporenelementen een positieve werking hebben op met name artritis en reuma.

In een presentatie leg ik precies uit om wat voor soort producten het gaat, hierin zal de werking van koper op het menselijk lichaam centraal staan.

Personen die hier graag meer informatie over willen hebben kunnen vrijblijvend contact met mij opnemen.

• Kees

Welk onderzoek bedoelt u?

Waar en wanneer?

En door wie?

Groeten,

Kees

• steven

Dag Kees,

Informatie gaat over een onderzoek n.a.v. personen die reuma of artritis hebben. In mijn presentatie leg ik personen uit dat m.b.v. het plaatsen van producten die koper bevatten (soms sieraden, maar ook producten die men onopgemerkt kan dragen) dit van positieve invloed kan zijn op de klachten.

Het is in die zin ook geen wondermiddel waar ik mijn presentaties over houdt. Wel kan ik concluderen dat verscheidene personen met genoemde klachten wel degelijk baat hadden bij het dragen van koper.

Koper werkt tegen ontstekingen en kan ook een hoop pijn wegnemen dat vaak gepaard gaan met bovengenoemde klachten.

Vriendelijke groet van,

Steven

• aletta

reken je kosten voor je presentatie of je producten?

En wat is de wetenschappelijke onderbouwing

Sorry, het klinkt als SPAM

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

zolang Steven hier geen reclame post is hij vrij dit te posten, een ieder kan op deze manier zelf beslissen of hij meer informatie rechtstreeks van Steven wil.

Groetjes Marieke (Beheerder)

• Kees

Dag Steven

Als horlogemaker heb ik ook wel eens in de zaak waar ik werkzaam was geholpen met de verkoop.

Er werden ook magnetische armbanden en “ gezondheidsstenen ” verkocht.

Ik heb ook wel mensen beide zien dragen.

Gebruikt u nu geen medicijnen meer was soms mijn vraag. Wel dus.

Maar goed, jij hebt het over een positieve invloed van spoorelementen ( wat dat dan ook moge zijn ).

Koper is er volgens jou ook zo'n spoorelement

Het helpt wel tegen algen in mijn aquarium doch ik zie nog geen verband met reuma bij de mens.

Zonder spoorelementen kan de mens niet leven.

Goud werkt wel positief tegen Reumatoide Artritis.

Ja, waarom koper dan niet? Is m.i nooit iets over geschreven dat het ook zou werken tegen RA.

We wachten de wetenschappelijke resultaten af

Zodra hier positieve wetenschappelijke resultaten van bekend zijn neem ik contact met je op.

Succes met je “ wetenschap ”

Ik ben nog even absent.

Groeten,

kees