Lieve mensen,
Laten we toch oppassen!!! We zijn gewoon weer een proefkonijn!!!
Zelf ben ik ook slachtoffer van dit medicijn en haar bijwerkingen geworden!
Stom , maar je hebt weer vertrouwen in je arts en dan start je maar. Net zoals in het verleden met de DES!!!
Ik ben ook DES dochter, kanker gehad door de medicatie die mijn moeder gebruikt had!
En dit gaat ook nog generaties door, dus wie weet wat dit medicijn in de toekomst voor ellende brengt???
Zoek alles eerst goed uit en maak dan pas je keus of je liever RA , zoals ik, met alle problemen hebt.
Of Kanker!!! MS,Lever, Nier problemen enz.enz.
Ik ben zelf in September 2010 begonnen en vanaf de eerste dag zeer ziek geweest, allergische aanvallen.
Dosering werd aangepast en ik moest het maar met een kinderdosering proberen, de allergische klachten werden iets minder. Maar ik kreeg er het een en ander bij! Extrema Migraine,hartkloppingen, oedeem/benauwd, evenwichtsstoornis,
depressieve gevoelens/emotineel en vreselijke huidproblemen , spier en pees problemen, maag/darm klachten, koorts al die maanden enz.enz.
Maar ze zijn er nu nog, de plekken van de prik zo groot als een tennisbal tot een kleine voetbal. Huid gescheurd en ik werd maar zieker.Op reuma niveau is niets verbeterd! Ik ben nog krommer als voorheen en met veel meer pijn.Lopen gaat steeds slechter, mijn nek en bovenlichaam kan ik haast niet meer draaien, alles is verstijfd.
Geestelijk en lichamelijk stortte ik langzamerhand in.
Ik ben nu gestopt uiteraard met dit medicijn, en met de TBC medicatie, maar NIET op advies van de artsen!!!
Die voelden zich nog beledigd ook, weet U wel hoeveel dit gekost heeft???
En dat is het dus! Alles is zakelijk en ze verdienen er waarschijnlijk goed aan. Maar de patiënt?
Het is jammer maar helaas mevrouw, U kunt gaan!!! En wanneer ik weer op de been ben zoals voorheen??? Ik zal het laten weten!
Dus lieve mensen PAS OP voor je dit gaat gebruiken en laat je goed voorlichten, want in de bijsluiter staat dit niet allemaal.
Maar wel op de site van de artsen zelf, de uitleg is daar veel breder dan voor de particulieren.
Er zullen ook mensen zijn die wel minder pijn hebben door dit medicijn, maar de sites en de patiënten platforms die spreken duidelijk andere taal. Maar aan U de keus.Dit is alleen een waarschuwing van mijn kant.
Heel veel goede gezondheid voor de toekomst en een vriendelijke groet van Lous Scheen.