Remicade infuus om 7 weken 400 en vaak ziek

• marina

Hallo

Zo wie heeft daT nu ook ….

Vroeger nooit zien en nu het 1 na het ander…

Om de 7 weken krijg ik remicade van dubbele longontsteking na gordelroos weer na dubbele longontsteking….

Voel me Klote omdat remicade het enige is wat mij heeft geholpen mijn leven weer dragelijker te maken……

Zit nu echt te dubben om te stoppen maar eigelijk is dat ook geen optie dan kan ik dadelijk niet meer lopen….

Heb 2 mooie jonge kindjes en kan er nu goed zelf voor zorgen )Qua reuma' alleen zo vaak ziek zijn is echt niet fijn…..

Wat kan je doen om je weerstand te verhogen met remicade niks lijkt te helpen!!

Zo weer even mijn verhaal gedaan

Weltrusten marina

• Bas Euser

Ik slik sinds een paar jaar Colostrum, 4 tabletten per dag.

Het is een natuurproduct 0(uit de biest van koeien) en verhoogt de weerstand. Ik heb vele malen longontstekingen gehad etc.

Nu ben ik lang zo vaak niet meer ziek.

Google eens op colostrum en wellicht is het wat voor je.

Ik koop het uit Nieuw Zeeland omdat het daar het strengste wordt gecontroleerd.

Website: http://www.colostrum.gen.nz/

Zelf slik ik de capsules van 480mg (4 per dag s'morgens voor je ontbijt)

Wellicht heb je hier wat aan! Sterkte!!!!

Bas

• Kees

Marina,

Ik zou stoppen met die handel, ben zelf al veel eerder gestopt met remicade dus. Je bent gewoon alergies voor dat spul. Levensgevaarlijk als ik zo de bijwerken hoor van je.

Maar ja, wat dan? Heb je RA? Welke gewrichten zijn het meest ontstoken?

Wat heb je zoal allemaal al gehad aan medicatie? Vertel eens ( als je dat wilt )

Na 47 jaar RA ben ik zelf momenteel weer het ventje na een enorme dip .Het blijft een zoekactie naar de medicatie die het beste bij je past. Wanhoop niet, ook al gaat het nu belabbert met je.

Groeten,

Kees

• Marina

Hallo hier weer een keertje met Marina op t moment ben ik verlaagd na 300 op eigen verzoek en was een lange tijd niet meer ziek…..nu op t moment heb ik pfeiffer voor de 2e keer raar want normaal ,maakt je lichaam antistoffen aan nu moest ik eigenlijk As maandag weer mijn remicade halen maar mag nu niet…..ga eens echt er over denken om te stoppen met infuus maar ja wat dan…… Bedankt voor jullie berichten Gr.

• areyan

Spreek er eens over met je reumatoloog om misschien cimzia te proberen. Geeft weinig of geen bijwerkingen. Neem je ook MTX?