zorgen

• miranda1963

Ik maak mij zorgen om mijn kleindochter.

Ze is anderhalf jaar en klaagt steeds over pijn aan de voeten en knieen. Ze wil geen schoenen aan en een maillot moet ook uit, want dat ik ook “au” Op een andere manier kan ze het nog moeilijk verwoorden.

Ook heeft ze verhoging (38,5)

Het kan natuurlijk spierpijn zijn door griep, ware het niet dat bij mij de reuma precies zo is begonnen toen ik nog geen jaar oud was. Mijn schoondochter gaat morgen met haar naar de huisarts, want dit is natuurlijk wel iets waar meteen de alarmbellen gaan rinkelen. Misschien loopt het met een sisser af, maar het is toch wel schrikken als je de klachten hoort.Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn.

De hele dag was de kleine meid er vervelend van en slapen is ook een drama.

Morgen is mijn oppasmiddag. Ik heb er nu al een knoop van in mijn maag en ik zou de pijn zo willen overnemen! Het is zo'n heerlijk bijdehand kindje. En niet te vergeten altijd goed te pas.

Pfffff ik hoop dat het loos alarm is……..

Groetjes Miranda

• Marieke (Beheerder)

Hoi Miranda,

heel herkenbaar, ik heb dat met mijn oudste dochter die ook pijntjes heeft en bijvoorbeeld als ze valt meteen 2 hele dikke knieën.

Ik hoop dat de huisarts snel meer duidelijkheid kan geven en als je het niet vertrouwt naar de reumatoloog wil sturen.

Sterkte,

Marieke (beheerder)

• miranda1963

Vandaag is ze gezien door de huisarts. Deze neemt contact op met de kinderarts hierover. Vooral ook omdat het in de familie zit en je er niet vroeg genoeg bij kan zijn.

De huisarts constateerde wel een flinke oorontsteking, maar de gewrichten zagen er rustig uit. Vandaag heb ik opgepast en ging het eigenlijk prima. Het zou ook nog spierpijn kunnen zijn en dat ze daarom die pijn in de benen aangeeft.

Over een weekje weer komen en deze week alert blijven was de boodschap. En een kuurtje voor de oren.

Dus maar weer afwachten. Wel fijn dat de huisarts de klachten meteen serieus nam. Dat is al de eerste winst!

Groetjes Miranda

• tecko

Hoop van harte dat het een hevige spierpijn is. Onze beidde kinderen hebben daar vanaf hun tweede jaar altijd veel last van gehad. Het bleken groeipijnen te zijn. Als het geen spierpijn is dan hoop ik van harte dat het groeipijnen zijn, want dan weet je zeker dat het over gaat al kunnen ze er vreselijk veel last van hebben.

gr. Marja