BAH stomme enkel

• Jopie1982

Ik baal, ben verdrietig en boos.

Volgens mij moet ik nu echt gaan accepteren dat ik ziek ben en dat mijn lichaam langzaam aan het aftakelen is en ik niet meer alles kan.

Kom net bij de trauma arts vandaan voor mijn enkel en er is helaas niets meer aan te doen.

Moet mijn hele leven met brace blijven lopen anders kan ik prompt mijn enkel breken.

Verder niet meer turnen, hardlopen, paardrijden, zaalsporten enz……!

Echt even een klap in mijn gezicht.

En komt nog eens bij dat de MTX ook voor geen ene meter aanslaat.

Moet donderdag alweer naar het ziekenhuis voor de medicijnen, bah heb er genoeg van!!!

• Conn

Ha Jopie1982,

Via deze weg wil ik je heel veel sterkte wensen!

Heb al een poosje meegelezen en vond dat je steeds zo dapper was!

Nu je dan geen herstel zie en dit te horen krijgt moet dat een hele klap voor je zijn.

Betekend dat ook dat je op krukken moet voort gaan??

Echt heel heel heel veeeeel sterkte en hou je haaks…

Ik weet even verder niet wat ik moet zeggen!!

Groetjes Conny

• Jopie1982

Tnx. voor je lieve bericht. Ik probeer altijd wel positief te blijven.

Ook vandaag zag ik mensen in het ziekenhuis rondlopen die een hersenbloeding hadden gehad en die deels verlamd waren.

Dan denk ik wat zeur ik toch.

Maar het feit dat ik elke dag met pijn lees en meer en meer dingen niet meer kan maakt mij soms ook even wanhopig.

Vandaag ging ik met een redelijk goed gevoel naar het ziekenhuis en als je dan wederom een slecht bericht krijgt ik dat echt een flinke tegenvaller.

Helemaal als ze er dan echt niets meer aan kunnen doen.

Ik hoef niet de hele dag met krukken te lopen. Feit is wel dat mijn enkel behoorlijk beschadigd is, blijvend….en tja…..hoe lang gaat dat goed?

Mijn bot is zo dun. 1 verkeerde stap en het is flink mis.

Nou goed….vanavond mag ik balen en verdrietig zijn, morgen ga ik weer proberen het zonnetje te zien.

En dan maar hopen dat ik donderdag niet weer vervelend nieuws krijg.

• Conn

Hey,

Ik heb echt met je te doen….

Wil je voor morgen heel veel succes en sterkte wensen!

Hopenlijk krijg je dan niet nog meer voor je kiezen!

Toy Toy toy….

Groetjes Conny

• Janny71

Hoi Jo,

Hoe is het afgelopen in het

ziekenhuis?

Ik hoop dat het (naar omstandigheden) mee is

gevallen???

Sterkte ermee,

Janny

• Marieke (Beheerder)

Jopie,

soms mag je ook enorm balen zeuren en pijn hebben. Die zon komt daarna wel weer…

Veel sterkte

Groetjes Marieke

• Jopie1982

Hallo allemaal,

Nou nog steeds verdrietig hier.

Na een maandag MTX totaal geen verbetering en elk weekend hondsberoerd van de medicijnen.

Moet nu gaan spuiten en foliumzuur verhogen. Maandag leren spuiten, nou ja dat zal geen probleem zijn.

Verder ook allemaal uitleg over hulpmiddelen gehad, maar dat werd me even te veel, dat wil ik niet…

Ben verdrietig.

Sorry.