Beste lotgenoten,
Doordat mijn reuma (RA) mij 5 jaar geleden op de longen is geslagen heb ik vele ziekenhuisopnames doorgemaakt met uiteindelijk vorig jaar een zware longopereatie gehad. Mijn kinderen en man hebben hierdoor ook een verschrikkelijke tijd meegemaakt. De kinderen (nu 2 van 8 en 1 van 9) hebben ook eigelijk 5 jaar niks aan mij gehad. Vorig jaar hebben ze een verwendag aangeboden gekregen naar toverland om alles effe te vergeten.(schoonmoeder had hun daar voor op gegeven).Ze hebben er van genoten en effe alles kunnen vergeten. In januari heeft daar een foto van in de krant gestaan en deze foto werd foto van maand januari.
Nu kan er op deze foto weer gestemd worden om foto van het jaar te worden en wil jullie vragen om te stemmen op www.limburger.nl onder het kopje “foto van het jaar” en dan op de foto van januari te klikken. Als iemand weet wat reuma precies doet met jouw en je gezin zijn jullie het wel.
Omdat het nu redelijk goed met me gaat zou dit wel een goede afsluiting zijn van een rotte periode in ons leven als deze foto “foto van het jaar zou worden”
Iedereen die stemt, bedankt!!
Gr Diana