.
Jij gaat naar een stugge school!!!!
Ik heb een hbo opleiding gedaan met reuma en de school waar ik zat heeft er alles aan gedaan om er voor te zorgen dat ik mijn opleiding zou halen. Toen ben ik naar de universiteit gegaan en zij gingen zelfs zover dat zij hebben aangeboden om mijn studie van 4 in 8 jaar te doen om mij zo te ontzien. ik had een taxi die mij van en naar school bracht, ik had de mogelijkheid voor een scoot op school, ik mocht te laat komen omdat ik de trappen niet op en af kan etc. Ik zou er heel goed over na denken als je naar een school wilt gaan die niet te gemoed wilt komen.
heel veel succes!!!
Groet Sabine
Hoi Caramelletje,
Ik heb mijn bachelor op inholland gehaald (rotterdam). En mijn master deed ik op Erasmus universiteit in Rotterdam.
In groepjes werken ging goed, ik heb altijd open kaart gespeeld met mijn groepsgenoten. Wel had ik zo iets van als ik jullie teveel op houd moeten jullie verder gaan zonder mij, ik bedoel ik had de mogelijkheid om langer over mijn studie te doen.
Naar welke school ga/wil jij?, ben je lid van een bond? en kun je misschien een keer een ergotherapeut meenemen?
Groetjes
Sabine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?