Teen operatie aan beide voeten te gelijk!!

• Marina

Hallo,

Ik ben marina ik heb al meerdere malen hier gepost..

Ik moet in februari mijn tenen laten breken ivm hamertenen spreidvoeten en reumavoeten…..komen pinnetjes in en moet mijn voetjes enkele weken omhoog houden!!

Ik heb er op aangedrongen bij de arts mijn beide voeten tegelijk te laten doen 8 tenen moeten ze breken omdat die zo krom staan en ik er erg veel last van heb….

Omdat ik anders 2x met dezelfde ongemakken heb en ik zit met 2 jonge kinderen nu heb ik wel goede hulp en ga een paar weken logeren bij mijn ouders……

De arts wilde dit eerst niet doen omdat het te veel pijn doet maar anders ben ik te afhankelijk 2x van andere mensen en ik wil niemand tot last zijn…ze gaan het wel onder gehele narcose doen!!!

Alleen nu ga ik steeds meer twijfelen……….niet voor de pijn maar ook had ik niet zo goed nagedacht hoe ga ik na wc enz…..

WIE HEEFT ER ERVARING MET ZELFDE????

En ik gebruik ook per 7 weken remicade ben vreselijk bang voor infecties want bij elke operatie heb ik die nog gehad…….mijn behandelend arts voor reuma zit in nijmegen,de andere artsen die weten van mijn mex griep longontstekking gordelroos keel oorontstekingen in korte termijn zit in een ander dorp…….nu ben ik bang dat het allemaal langs elkaar gaat….

Nou ik hoor jullie

• anniek

hoi marina,

er is maar 1 oplossing:

gesprek aangaan met de arts die je nu gaat opereren en je zorgen, vragen, alles dus, op tafel leggen.

niet de operatie afwachten en dan wel zien….

nee, van te voren bespreken, dan kunnen er eventueel nog dingen geregeld worden……

en met naar de wc gaan: po of po-stoel ontkom je misschien niet aan, dus je zult toch echt iemand moeten hebben die je daarbij kan en wil helpen…….

heel veel sterkte alvast!

groet, anniek

• bingomuis

hoi ik heb zelf ook een operatie aan mijn voet gehad grote teen vastgezet kleine teentjes gewrichtetjes eruit 14 februarie moet mijn andere voet ik raad het niet aan twee tegelijk ik moet 10 weken gips bijelkaar gr bingomuis

• marina

Hallo

Gister een info bijeenkomst gehad erg gaan twijfelen..

Maar ik ben er uit ga ze toch alletwee tegelijk laten doen

We hebben een ziekenhuisbed bedboog een rolstoel en een leunrollator geregeld

Mag de eerste 6 weken alleen lopen in huis met steunrollator op mijn hakken,dus ik mag gewoon zelf na wc

en ik moet 1 week in ziekenhuis blijven……

Nou hopen dat alles goed komt

Bedankt alle2 voor jullie reactie

en bingomuis suc6 met je operatie

Groetjes Marina

• marina

shit nu weer dubbele longontsteking…….

Operatie wordt uitgesteld……..

Groetjes

• regina

beste marina,

ik ben benieuw of je inderdaad de geopereerd bent aan je voeten.

ik overweeg ook een operatie maar zoals jij ben ik ook ontzettend bang

het is nodig om beide voeten en tenen te opereren,ik zou het ook alles in één keer laten doen want ik denk dat ik het aanders niet meer aandurf.

mijn vriendin is aan 1 teen geopereerd en zegt ook nooit meer

groetjes,

regina