Hallo,
Ik ben marina ik heb al meerdere malen hier gepost..
Ik moet in februari mijn tenen laten breken ivm hamertenen spreidvoeten en reumavoeten…..komen pinnetjes in en moet mijn voetjes enkele weken omhoog houden!!
Ik heb er op aangedrongen bij de arts mijn beide voeten tegelijk te laten doen 8 tenen moeten ze breken omdat die zo krom staan en ik er erg veel last van heb….
Omdat ik anders 2x met dezelfde ongemakken heb en ik zit met 2 jonge kinderen nu heb ik wel goede hulp en ga een paar weken logeren bij mijn ouders……
De arts wilde dit eerst niet doen omdat het te veel pijn doet maar anders ben ik te afhankelijk 2x van andere mensen en ik wil niemand tot last zijn…ze gaan het wel onder gehele narcose doen!!!
Alleen nu ga ik steeds meer twijfelen……….niet voor de pijn maar ook had ik niet zo goed nagedacht hoe ga ik na wc enz…..
WIE HEEFT ER ERVARING MET ZELFDE????
En ik gebruik ook per 7 weken remicade ben vreselijk bang voor infecties want bij elke operatie heb ik die nog gehad…….mijn behandelend arts voor reuma zit in nijmegen,de andere artsen die weten van mijn mex griep longontstekking gordelroos keel oorontstekingen in korte termijn zit in een ander dorp…….nu ben ik bang dat het allemaal langs elkaar gaat….
Nou ik hoor jullie