Helaas

• aletta

Maandag hoor ik meer

normaal gesproken is het infuus bij mijn ziekenhuis een normale dagbehandeling. Na het infuus nog een half uurtje blijven en als je je goed voelt mag je weg. Natuurlijk voel ik me dan altijd prima

De infusen werken niet heel goed. Maar er is geen alternatief. Dus dan maar doorgaan.

• Lana

Heb je al nieuws Aletta ?

• aletta

Ja

Mag 3 maart weer …. en zie er als een huis tegenop :) Vooral het prikken dus. Ik krijg nog te horen of dat op andere manieren kan. Maar waarschijnlijk kan dat niet. We zien het wel. Belangrijkste nieuws was dat mijn crp onveranderd is gebleven (dus niet slechter). Ook niet beter helaas.

Hoe gaat het nu met je?

• Lana

Oke dus ook een beetje positief nieuws.

Ik snap het wel hoor dat je er zo tegenop ziet , maar ik hoop echt dat het mee zal vallen voor je.

Met mij gaat het eigelijk op en neer , de ene keer wat beter dan de andere keer ik heb in ieder geval nog niet het idee dat ik er al echt iets van merkt maar je weet het maar nooit he , het is natuurlijk ook nog maar kort geleden.

Ik moet nu 2 februari weer :(

En hoe voel jij nu ? Kom je de dag een beetje door ?

Groetjes Lana

• Lana

Hoi Aletta,

Hoe is het gegaan ?

Groetjes Lana

• aletta

niet zo goed

1n 4x geprikt, dus dat ging nog wel. maar de eerste keer was in mijn hand en toen hebben ze bot geraakt. Dus ik gilde letterlijk van de pijn :(

Infuus zelf ging wel, blijft lange zit. Maar ik heb dus weer een flebitus (aderontsteking). Nu rechts (infuus zat ook rechts). Verga van de pijn en kan bijna niets. En dan over 14 dagen weer, zie ik echt ff niet zitten. Maar goed dat is nog anderhalve week…

Hoe is het met jou? Heb je er baat bij?

groetjes

Aletta