gewrichtsreuma

• P Verstappen

Wie kan mij wat meer vertellen betreffende zijn of haar ervaringen,betreffende het nieuwe medicijn enbrel,heb voorheen altijd de methorexaat gebruikt,maar hield toch nog veel klachten,wil nu met deze medicijnen beginnen,hoe slaan ze aan,wie heeft er al goede ervaringen mee

• Pepe

Nieuw…?

1000 berichten bij ‘zoeken’. ;)

http://reuma.startpagina.nl/prikbord/search.php?1579,search=enbrel,author=,page=1,match_type=ALL,match_dates=0,match_forum=1579,match_threads=0

Zelf kan ik je niet verder helpen, maar veel anderen wel.

• aletta

Enbrel is niet nieuw, ik ben het 6 jaar geleden al gaan gebruiken. Het was fantastisch. Ik kon van de ene op de andere dag ineens weer heel veel. Lange wandelingen maken zonder pijn, fulltime werken. Echt ik had het idee dat ik mijn leven terugkreeg. Had helemaal geen last van bijwerkingen.

Tot begin 2009 de werking wat minder werd (of de reuma actiever, net hoe je wilt) en ik er arava bij moest gaan gebruiken. Dat ging een jaartje goed, tot begin dit jaar toen ik een wondje had dat niet wilde genezen (is half jaar open gebleven). Ik moest toen met Enbrel stoppen.

Ik hoop dat jij er net zoveel baat bij hebt!

• p versappen

dank je wel voor je reactie voor mijn is enbrel nieuw had er nog nooit van gehoord

hoop ook bij deze dat ik er baat bij heb,want de mtx had ik niet echt veel baat bij

Wens jou ook veel beterschap verder

grtjes p,verstappen