steeds vaker pijn hand en kan mijn hand bewogen rolstoel haast niet meer gebruiken door pijn

• jeannette belde

hoi allemaal een kleinen update hand mijn hand gaat veder achter uit

ik heb nou pijn in alle vingers aan mijn linker hand mijn hand vouwt steeds dicht en rijden in mijn binnen rolstoel wordt steeds moeilijker en trippelen gaat ook niet goed met de dystrofie want mijn binnen doen en mijn voeten zijn heel dik

van de week kwam ik voor de derde keer met mijn hand tussen kozijn deur en wiel rolstoel te zitten dat deed wel zo zeer niet meer normaal helaas durf ik geen andere rolstoel aan te vragen want ik heb deze nog geen drie maanden ik heb een goede elektrische rolstoel maar daar kan ik binnen niet meer uit te voeten .

ik heb inmiddels een aangepast bed maar dat kan niet hoger lager en lager maar het is op goede hoogte als ik verzorging nodig en om mijn steunkousen aan te doen .

maar mijn bed is 64 cm hoog en mijn rolstoel 44 cm hoog dus dat is gewoon haast niet te doen voor mijn

mijn armen raken volledig over belast ik drink 5 blikjes cola op een dag en zit 0.15 l in dus echt niet veel zodat ik nachts niet naar de wc hoef maar dat is best link heb in het verleden zwaren blaasontsteking en nier stenen gehad.

maar ik moet het risco nou gewoon nemen .

want ik ga naar drie maanden geen nieuwe rolstoel aanvragen heb in het verleden door eigen schuld grote problemen met wmo gehad dus ik durf niets nieuws aan te vragen het is ook heel moeilijk om tranfeurs naar de handbewogen rolstoel te maken omdat binnen rolstoel te laag is ik ben al verschillende keren haast gevallen tussen de stoelen in heb steeds slijmbeursontstekingen.

ik heb ook begeleiding sdw gelukkig hoeven we drie weken niet kennen we lekker veel uit rusten en wat krachten op bouwen .

ik ben door de pijn ook weer afgevallen al eet ik en snoep ik er flink van

sorry voor mijn geklaag ik moest het echt even kwijt.

groetjes jeannette belde

• Jopie1982

Niet zeggen dat het klagen is.

Je mag het hier gewoon posten. Het is allemaal soms ook even flink kl*te, als ik van alles mis en achteruit gaat.

Tuurlijk mag je daar over balen, tuurlijk mag je daar verdrietig over zijn.

Het is juist goed het hier neer te zetten.

Heel veel sterkte!!

• Joke (moderator)

Lieve Jeanette,

Het is echt geen geklaag hoor lieverd lucht hier maar “gewoon”lekker je hart.

We zitten allemaal in het schuitje en ik weet uit ervaring dat gewoon lekker

van je af schrijven al een heleboel kan verlichten.

En wat betreft die rolstoel ik zou gewoon proberen hoor nee heb je en ja kun

je krijgen toch.

Stel dat het geen enkel probleem is dan heb je het niet durven vragen.

Nou meis ik wens je alle sterkte van de wereld en ik wou dat ik iets voor je

kon betekenen.

Heel heel veel sterkte

Liefs Joke (moderator)

• jeannette

ik heb wondjes op benen die niet genezen

nou worden ze rood en pijnelijk ik belde hap voor nieuwe pleisters had niet gemerkt dat ze op waren

en ik vroeg iets voor de pijn de pleisters kreeg ik maar ik moest met plekken terug naar huisarts toe maar die plekken worden rood en zitten doet pijn en het vreemde is het lijkt een diepe snee maar ik weet hoe een dekubus wond eruit ziet maar rond de snee is het flink rood en de snee geneest niet en ik heb al een bekant een jaar op onderbeen die niet geneest

en de peesontstekingen vieren feest in mijn linkerarm .

de huisarts ziet maar een beeld dystrofie want dat heb ik in mijn benen maar zeker niet in mijn schouder.

ik krijg nou middenblad besturing als welzorg het goed krijgt heb rolstoel die koppig en die pest welzorg heel graag

dus het loopt niet lekker met de nieuwe besturing

maar als dat ooit werkt weet ik zeker dat ik behoorlijke pijn ga krijgen vanwegen mijn nek en arm

maar door die middenblad besturing kan ik wel lekker in kantelstand rijden buiten .

maar ik ga zo snel achteruit dat is echt niet normaal ik ben echt bang voor reuma maar als ik achter de rug van huisarts een reumataloog bel dan wordt hij zeker woedend maar ik wil niet functie in mijn handen kwijt raken ik ben daar heel bang voor.

wat moet ik nou ik ga maandag wel voor andere rolstoel bellen die hoger is zodat ik veel gemakkelijker uit en in bed kan komen want dat gaat ook steeds moeilijker.

ik ben nog wel met veel pijn en moeite een deken aan het breien zodat ik het altijd lekker warm heb

groetjes jeannette belde