hoi
een tijdje terug heb ik al van me laten horen dat het niet goed ging/gaat. nou het is nog steeds niet goed. kan steeds minder en heb steeds meer pijn. komt het door het weer? kan nog niet eens fatsoenlijk een dekbed over me heen trekken heb gewoon te veel pijn en te weinig kracht in mijn armen. douche kost me extreem veel energie. en ben gewoon de hele dag kapot. heeft iemand tips voor mij wat ik tegen de pijn kan doen slik momenteel fenylbutazon, tramadol en arcosia voor de reuma maar heb het gevoel dat het totaal niet werkt. vorige week bij de huidarst geweest omdat ik een uitbraak van psoriasis heb zit van top tot teen onder hij wist niet meer wat te doen dus gign hij overleggen met de reumatoloog of ik humira mag gaan gebruiken maar dat is allemaal moeilijk omdat ik ook nog met mijn rug zit waar een bacterie in gezeten heeft en het nog niet 100% zeker is of die er wel uit is daar moet ik nog een scan voor krijgen ook al een half jaar op aan het wachten. heeft iemand tips dit is namelijk niet meer vol te houden.
groetjes chantal