pijn nek uitstralend naar arm

• jeannettebelde

hoi ik heb een vraag ik heb al sinds een week pijn in nek uit stralend naar de armen toe.

ik heb toen huisarts gebeld de assitente zei dat paracetamol moest nemen en als het niet ging een afspraak maken .

ik heb om zes uur paracetamol genomen maar dat helpt niets ik blijf pijn in mijn nek houden zitten gaat haast niet .

helaas kan mijn rolstoel puma yes niet helemaal plat dus ik blijf druk op mijn nek houden dus ik heb mijn rolstoel rugleuning zo schuin mogelijk en in kantelstand staan.

ik heb vanavond met veel pijn en moeite bed verschoont maar het allemaal heel moeilijk en als ik eerlijk ben heb ik ook ook de neiging om mijn nek in kramp stand te houden .

de pijn in nek en arm is zo erg dat ik nachts ook niet meer op mijn zij kan liggen en verplicht op mijn rug moet slapen want buik ligging gaat ook niet meer door de pijn.

ik heb al meerdere zo een pijn gehad dat ik droomde dat ik mijn nek en arm had gebroken en echt de pijn in mijn droom nog voelde en dat ik zelfs huilde in mijn droom zo een pijn ik had .

maar ik heb al de huisarts gebeld en wordt gewoon afgescheept en dat is zo frusterend want je hebt pijn je wilt hulp maar je krijgt het niet ik ben echt boos op die huisarts

en dan zeggen papa en mama wel eens voor de lol zullen we in friesland gaan wonen van mijn mag het want dan krijg ik misschient wel een huisarts die mijn gelooft maar weten julllie iets tegen nekpijn.

jeannette belde

• miranda1963

Hoi Jeanette,

Je moet je sowieso niet af laten schepen met een paracetamolletje. Ik weet het, het is de makkelijkste weg voor de huisarts.

Voor jou is het geen oplossing. Heb je al eens wat tijgerbalsem geprobeerd? Of een warmtekussen voor in je nek?

Als ik jouw verhaal zo lees met die uitstraling naar de arm zou je haast denken aan een nekhernia.

Dus naar de huisarts en je door laten sturen zou ik zeggen, want dit is niet normaal.

Veel sterkte!

Groetjes Mir@nd@

• Pepe

Precies, misschien moet je eens in het weekend naar aan andere arts gaan.

Misschien dat er dan wél eens geluisterd wordt.

Sterkte…

• Marieke (Beheerder)

Hoi Jeanette,

misschien kan een fysiotherapeut je verder helpen, daar kun je zonder verwijzing heen.

Groetjes Marieke