Hallo Anniek.
Het gaat prima met me. De pijn in mijn been is helemaal weg en zonder de reuma zou ik kunnen lopen als een kieviet.
Toen ik bij de reumatoloog het had over die vaten zei hij wel tegen me dat het typisch iets was voor eumapatienten maar ik heb daar ook een klein beetje mijn twijfels over. Ik ben ook erfelijk belast met hart en vaat ziekten dus daar kan het ook aan gelegen hebben. Wel vond de vaatchirurg me eigenlijk nog veel te jong om daar nu al last van te hebben.
Wat de vaatpreventiepoli betreft daar was ik niet zo heel erg blij mee want die behandelden me net als een klein kind.
Ze gooide gelijk een recept op tafel ivm cholesterol en die rommel moest ik maar gaan slikken. Heb twee soorten geprobeert maar je kon me echt opdweilen. In overleg met de vaatchirurg. houd de huisarts dit nou in de gaten en mag ik de tabletten voor de cholesterol laten staan. Moet volgende week bij de huisarts op controle dus ik ben benieuwd.
Momenteel heb ik wel meer last van de reuma. Ik merk dat het langzaamaan weer pijnlijker aan het worden is en ook op plekken waar ik eerder geen last had. Moet ook over 14 dagen weer naar de reumatoloog en dan maar horen wat die te zeggen heeft.
Oja ik kreeg ook nog bloedverdunners erbij. Die slik ik wel
Zo langzamerhand kan ik een kleine apotheek gaan beginnen maar goed als ik het niet doen blijf ik met een heel hoge bloeddruk zitten en ik heb ook geen zin weer in dichte vaten dus slikken maar.
De operatie is me echt honderd procent meegevallen. Wat gaan ze doen bij jouw dotteren of operen.
Nog een ander vraagje hoe gaat het met je schouder? Zit daar nog enig vooruitgang in?
gr. Marja