HELP kramp in kuit.

• Jopie1982

HELP dit is echt een noodkreet. Ik heb zooooooo'n kramp in mijn kuit, al dagen lang.

Dit komt doordat mijn enkel in het gips heeft gezeten en nu nog in de tape zit.

Door alle ellende zijn mijn spieren verkort en nu ik er weer op moet gaan lopen (voorzichtig) gaat het helemaal mis.

Ik heb al twee weken dag en nacht kramp in mijn kuit, ik kan er niet meer tegen.

Oefeningen van de fysio helpen niet. Op een koude vloerstaan ook niet, tenen naar me toe trekken lukt niet door het

ongeluk enz.

WIE O WIE heeft AUB tips.

Ik probeer het wel wat te masseren dat geeft even verlichting maar helpt niet!!!

Kan er nu echt wel om huilen…….!!!

• angelique1

jeetje pppffff

ehm ik heb al jaren een spierverslapper ik herken dit heel erg wat je schrijft ik sliep snachts nie meer ervan overal kramp

het middel heet rivotril en onspant je spieren tis een tip ik hoop voor je dat het snel iets beter gaat

gr angelique

• Joke (moderator)

Lieve Jopie,

Jammer genoeg herken ik dit probleem ik gebruik hiervoor

reflex een spray komt uit Spanje helpt mij heel goed je

spieren worden er heel warm door.

Misschien ken je iemand die het heeft of heb je het toevallig

zelf heel veel mensen nemen dit nl. mee uit Spanje omdat

het zulk goed spul is je kan het voor heel veel dingen gebruiken.

Ik hoop dat je eraan kunt komen en dat het je helpt.

Dikke knuf..

Joke (moderator)

• chantal

ik heb de laatste dagen ook heel veel last van de spieren en kramp ik slaap nu snachts met een kruik bij mijn benen zodat het lekker warm is en zodat de spieren een beejte kunnen ontspannen. mij helpt dit wel een beejte mss jou ook wel heel veel succes

• flopje

Gebruik je ook nu wat extra magnesium en in de avond een banaan? dat wil nog wel eens helpen. Een kennis smeerde haar kuit altijd in met kamferspiritus, bij de apotheek verkijgbaar.

• Jopie1982

Ik smeer me inderdaad helemaal gek met zalf enz. de ene keer warm, de andere keer koud. Zorgen dat ik toch wat

kan rekken en strekken maar t is echt niet te geloven.

Tnx. voor jullie tips ik ga er zeker wat van proberen.

Helaas ken ik niemand die binnenkort naar Spanje gaat.

Dinsdag moet ik wel weer naar het ziekenhuis en dan ga ik het zeker vragen.

• Pepe

De reflex-spray is gewoon in Nederland te bestellen:

http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=com.microsoft%3Anl%3AIE-SearchBox&rlz=1I7SUNA&q=reflex+spray+bestellen&aq=7&aqi=g10&aql=&oq=reflex+spray+&gs_rfai=

—————————————————————-

Bijsluiter:

http://publicpharma.be/files/products/Leaflets/Reckitt%20Benckiser%20Healthcare/REFLEXSPRAY_nl-BE.pdf

—————————————————————-

Deze kwam ik ook nog tegen, als je eens twijfelt over een geneesmiddel.

Lijst van verboden geneesmiddelen:

http://www.voriskarate.be/documenten/Dopinglijst.pdf

• angelique1

hoi jopie

even iets heel raars maar kan het niet mogelijk zijn dat er iets is doorgescheurt of een scheurtje in de kuitspier

ik heb namelijk mijn pees afgescheurt vorig jaar de strekpees van mijn duim dat gaf ook een heel vervelende kramp bijna niet uit te houden ze dachten int ziekenhuiis toen ook aan een spier schiet mij te binnen maar het was me pees

heel veel sterkte

gr angelique

• Jopie1982

Dikke pech, gisteren naar het ziekenhuis geweest.

Mijn enkel nog steeds erg pijnlijk, dik en blauw.

Bot deed vreselijk veel pijn, blijk dat ik het vlies ontstoken heb dat over je botten, spieren, banden zit.

Nu steunkous er omheen (tape en gips veel te strak en te pijnlijk voor de ontsteking). Heb nu alleen totaal geen steun meer om mijn enkel, gevolg nog meer pijn, zucht!!!

Kramp is nu wel minder.

Over vier weken pas terug komen en langzaam aan doorgaan met fysio……..! Gaat het nog een keer goed komen?

• Joke (moderator)

Lieve Jopie,

Ik wens je heel veel sterkte………..voor zover dat gaat.

Dikke knuf van mij.

liefs Joke (moderator)