je wordt er toch moedeloos van....

• 0

even mijn verhaal kwijt hoor.

ik ben een jonge vrouw van 40 jr. en heb 12 jaar o.a. RA en bechterew.

jarenlang al allerlei middelen gebruikt tegen de reuma.

niks hielp of ik moest stoppen i.v.m. de bijwerkingen.

nu ben ik sinds mei/juni aan de cimzia injecties. nu heb ik dus sindsdien voortdurende vag. schimmelinfecties.ik krijg er kuur na kuur voor. dit is geen doen meer zo…..

mijn huisarts had al gezegd, als je het nou weer hebt, zo'n schimmelinfectie, dan moet je maar langs komen want dit kan zo niet.

morgen heb ik dus een afspraak aldaar, want ben weer aan de beurt met zo'n infectie.

heb ook de reumatologie gebeld en gezegd dat dit zo geen doen is.

bellen ze op: ja, ga maar naar de gynaecoloog.

ze vragen verder niet, hoe gaat het nu etc.?

het verwijsbriefje lag al klaar..

ik heb gezegd dat het met de cimzia ook weer bergafwaarts gaat. dat het in het begin heel goed werkt, maar dat het nu weer waardeloos is met de reuma.

het lopen is weer waardeloos.zulke zere voeten en enkels en ik ben weer zo moe.

ze weten er eigenlijk niet zoveel op te zeggen.

ik heb besproken dat ik dus overweeg om te stoppen met de cimzia. toen zegt ze: ' ja ,je moet pas in december terug komen, dus dan heb je 2 maanden geen middelen"

nou jaaaa, wat is dat nou weer voor antwoord?

ik wordt er zo moedeloos van……..

morgen eerst maar eens met de huisarts praten.

heb de levering van de cimzia die morgen zou komen, maar even in de ijkast gezet.

ik wordt er zo triest van dat er nou eens geen middel is wat bij mij helpt zonder dat ik daar weer allerlei vervelende bijwerkingen van heb.

zucht………

wie herkent dit ook?

• christine

Hoi,

Wat is het toch soms irritant moeilijk om het juiste middel te krijgen, volgens mij is reuma een van de ziekten waarbij dit het geval is.

Als ik jou was zou ik niet wachten tot december, ik zou vragen om eerder langs te kunnen komen, want dat dit zo niet gaat.

En toch weer samen bekijken wat je nu nog eens anders kan proberen.

En ik denk dat je bij een gynocoloog ook niet verder komt, vooral als het duidelijk van de cimzia komt.

He, sterkte en hou je!

groeten