Verbrand

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ook ik heb wéér pech… gisteren viel mijn hand uit terwijl ik een pan kokend water vast had. Kokend water ging over mijn linker hand en pols… op naar het ziekenhuis. Nu ben ik onthand ;-) althans ik zit ingepakt in verband met brandzalf. Het doet pijn en het jeukt.

Jopie, Joke, nog plek naast jullie op de bank? Mijn verband is wel gewoon wit.

Groetjes Marieke

• Ingrid37

Hee Marieke,

Wat heb jij toch altijd de meest onverklaarbare, rare dingen ;) en je praat erover alsof je het al helemaal gewend bent dat deze dingen jou overkomen. Uitval in de arm? Enig idee hoe dat nu weer komt? Ik wens je sterkte en hou je humor erin!!!

Groetjes Ingrid

• Joke (moderator)

Lieve Marieke,

Jeetje echt weer iets voor jou.

Jij hebt ook altijd pech.

En wat de bank betreft kom maar lekker zitten hoor…

…plek zat en wit staat er goed bij hoor trouwens Jopie heeft

tegenwoordig tape is ook wit dan ga ik met m'n roze pootje

wel in het midden zitten.

Heeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte meis.

Liefs Joke (moderator)

• Jopie1982

Jeeeeeeeeeeeeeee dat meeeeeeeeeeeeeeen je niet wat onwijs veel pech zeg.

Echt super super super balen.

Kan het wel allemaal op een normale manier genezen of moeten ze evt. ergens anders vel vandaan halen?

Ow ik hoop echt dat je hier snel vanaf bent hoor.

Hier is de bank groot genoeg. Dus ja hoor, kom er maar gezellig bij.

Ik zit ook nog heel veel met mijn been omhoog, belasten mag niet. En ik heb onwijs veel pijn in mijn kuit.

Komt waarschijnlijk omdat de spieren allemaal verkort zijn, dus dan krijg je er gewoon nog even een probleempje bij.

Volgende week dinsdag pas weer naar het ziekenhuis en evt. MRI bespreken.

Zucht….waarom kunnen ze dat niet gelijk doen?

Nu ook langzaam met fysio bezig maar wat een pijn heb ik daarna zeg…..en extra pijnstillers mag ik weer niet nemen

i.v.m. de reumamedicijnen.

Hoe groot kan die lappenmand van ons zijn???

Marieke en Joke (en die rest die ook in de lappenmand zit) HEEEEEEEEL VEEEEEEEEL STERKTE EN DIGI KNUFFEL!!!!

• angelique1

tsja ook hier een dikke vette knuffel:)

en sterkte

• chantal

poeh wat een pech heb jij meid.

kom je een hhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeee dikke knuffel geven en je heel veel beterschap wens en heel veel succes hoop dat je hadn weer snel beter is.

• Pepe

Nou, dat kan er ook wel weer bij…

Veel sterkte maar weer. xxx

• christine

hoi,

Nou veel sterkte he!

Het houdt niet echt op bij jou zeg….

Hou je ondanks alles.

groeten

christine

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

thanx voor al jullie steunbetuigingen! Het wordt inderdaad bijna normaal, je wordt er heel gelaten van.

Mijn linker hand viel uit en daardoor kantelde de pan en klapte het water over mijn hand.

Nou en als het dan nog erger kan kreeg ik een allergische reactie op het verband of de zalf. Mijn arm is twee keer zo dik.

Groetjes Marieke (beheerder)