enorme dip

• Sabine Le Blanc

Hoi lieve mensen,

Ik moet echt even mijn hart luchten.

Ik heb echt een enorme aanval, ik zit ben al 4 dagen helemaal uitgeschakeld. Alles doet pijn, er komen nieuwe plekken bij en ik weet me geen houding.

Mijn nek ruggengraat en onderrug doen zo'n zeer dat ik niet goed kan zitten, lopen, liggen ik wordt helemaal raar van de pijn.

Pijnstillers (zetpillen a 1000 mg +arcoxia) halen weinig uit. Ik lig om 6 uur al in bed.

Ik moest het echt even kwijt.

Groet

Sabine

• Anneke Nijholt

Hoi Sabine,

Ik kan me vorstellen hoe je je voelt. Zelf heb ik reumathoide arthritis, verleden week een injectie in de knie gehad en moest 2 dagen voledige rust houden. Naar toilet gaan en douchen waren het enigste wat ik mocht doen van de reumatoloog. Nou klaar ben je als je zoals ik alleenstaand ben. Wie zorgt er dan voor je “natje en je droogje”. Heb ook nog een Kakketoe die verzorgt moet worden. Maar me toch zoveel mogelijk aan de regels gehouden. Resultaat. Niets. Knie is nog steeds dik en onderbeen loopt vol met vocht.

Maar goed we moeten door. Ik zeg altijd maar zo toen ik geboern werd was de griep even op en kreeg ik de reuma mee.

Hou je taai.

Groetjes Anneke Nijholt

• Sabine Le Blanc

Hoi Anneke,

Jeetje dat is vervelend zeg, ik heb ook van die injecties gehad en gelukkig hadden ze bij mij wel resultaat. Het is heel lastig als alleenstaand bent. Ik heb gelukkig een hele lieve vriend maar die woont ik Heerenveen. Wij zijn heel veel bij elkaar hihi behalve als je er door heen zit, op een of andere manier treffen aanvallen van deze omvang mij als ik alleen ben.

Ik zelf heb AP. Het is wel een voordeel dat je een huisdier hebt, het zorgt toch voor vreugde in moeilijke tijden, ik heb twee katten die mij nu heel ondeugend gezelschap aan het houden zijn.

Heel veel sterkte!

Sabine

• Marieke (Beheerder)

Marieke (moderator)

• Joke (moderator)

Lieve Sabine,

Dat is niet niks mop…….ik wil je dan ook heel veel

sterkte toe wensen.

En een dikke virituele knuffel….!!!

Liefs Joke (moderator)

• angelique1

ook vanaf deze plek een dikke knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

• Sabine Le Blanc

heel erg bedankt voor de knufjes en de beterschap wensen! het is fijn om hier maar een half woord te hoeven zeggen!

• chantal

ik kan me heel goed voorstellen hoe je ej voelt.

ik wil je dan oook heel veel beterschap en een hhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllleeeeeeeeeeee dikke knuffel geven. hoop echt dat je je snel beter voelt.

heel veel succes

• Pepe

Behalve dat ik niet uitgeschakeld ben, voel ik mij zo ongeveer hetzelfde.

Vooral als ik net wakker ben. Er zijn dagen bij dat ik bijna elk gewricht voel.

Probeer niet te lang achter elkaar in bed te liggen.

Veel sterkte.

Er komen betere tijden.

• Sabine Le Blanc

Hoi iedereen,

Heel erg bedankt voor de hartverwarmende berichtjes. Ik heb vandaag naar het ziekenhuis gebeld en ik kan maandag bij de reumaconsulent terecht. Ik moet zeggen dat het iets beter gaat hopen dat dat het zo blijft.

Iedereen die nu ook even het liefst nieuwe gewrichten zou aanschaffen……..heel veel sterkte en beterschap.

Hele dikke knuffel en ik hoop echt dat het snel beter gaat!

Groetjes

Sabine