onderzoek voor school

• Iris

Hallo allemaal,

ik heb een vraagje ik heb voor school een profielwerkstuk die ik over reuma en zwangerschap wil gaan houden. Ik ben hier in geintresserd doordat mijn vader al reuma heeft en er dus elke dag mee in aanraking ben en ik graag wat meer over reuma te weten kom maar dan nog wat extra's. Ik vroeg me af of jullie mij iets over jullie ervaringen met reuma hebben en zwangerschap hebben. Ik zou graag weten over het medicijn gebruik, hoe het is enzovoort. alvast bedankt als jullie willen helpen!

groetjes Iris Trapman

• karl

Hallo Iris,

Hier kun je alvast een folder bestellen: http://webshop.reumafonds.nl/14/nl/artikeloverzicht/voorlichtingsmateriaal/omgaan+met+reuma

Misschien heeft iemand anders op dit prikbord nog

persoonlijke ervaringen. ;) SUCCES

groeten van karl

• Bas Euser

Hoi

Ik ben een man, dus zwanger kan ik niet raken haha

Ik heb reuma, als je als man je vrouw zwanger wil maken moet je in ieder geval stoppen met de medicijnen.

Ik heb RA en slik Arava.

Misschien heb je hier ook wat aan

Succes met je onderzoek

• Jopie1982

Niet dat ik zwanger wilde worden maar je moet idd goed opletten. Toen ik evt. op MTX gezet zou worden waren dat ook allemaal vragen die aan de orde kwamen. Maar ik denk dat je beter idd met de reuma stichting of het reuma fonds contact op kunt nemen. Die hebben vast voldoende informatie. Heel veel succes ermee.

• Joke (moderator)

Ik wil best helpen …….vragen staat vrij.

Heb 2 kids.

gr Joke (mdoerator)