pfffffff

• ikke26

Ik zit nu met tranen in me ogen dit bericht te typen….

Ik heb vanaf vrijdag pijn in me nek en schouder schouder doet aan de bovenkant de binnenkant en de achterkant pijn verder straalt het door naar me arm en hand die tintelt.

Ik heb paracetamol en naproxen gepakt tegen de pijn maar helpt eigenlijk niet……

Ik baal hier zo gruwlijk van, want ik wil verder met me studie en moet ook verder met de studie want anders ga ik nu al teveel achter raken, maar het wil dus nu dus niet echt lukken…

• Jopie1982

Komt het door reuma? Bij schouders moet je sowieso heel erg oppassen, vooral met laptops (ik weet niet waar jij op zit een pc of laptop), maar je gaat zo snel een verkeerde houding aannemen, waardoor het dan ineens dubbel op kan zijn en reuma, en verkeerde houding enz.

Gun jezelf ook vooral rust. Je lichaam kan het beste herstellen door er naar te luisteren en nu geeft je lichaam duidelijk aan dat het even genoeg is.

Tuurlijk is het balen dat je nu niet verder kunt, maar niet overbelasten want dan duurt het langer en langer.

Sterkte.

• ikke26

Ik heb nog geen diagnose……

Ik heb een latop…..

Maar heb de laaste 2 dagen niet meer gestudeerd omdat het gewoon niet gaat,

Zelfs koffie zetten bijvoorbeeld gaat al moeilijk…

• Joke (moderator)

Ik wil je ff heel veel sterkte toe wensen

En doe vooral rustig aan

• Marieke (Beheerder)

Hoi Ikke,

balen dat je nu hier weer last van hebt… op naar maar weér de dokter zou ik zeggen hoe vervelend je het ook vind.

Sterkte!

Groetjes Marieke

• ikke26

Dankjewel Jopie en joke

Ik weet dat ik nu rustig aan moet doen, maar ik was zo blij dat ik na 1 jaar eindelijk weer iets kon gaan doen en kan starten met de studie….

En heb in die kleine week dat ik begonnen ben ook niet heel veel gedaan…

Vraag me dus nu ook behoorlijk af of het daar door komt…. En wat als het daardoor komt, heeft het dan nog wel zin om verder te gaan….. de moed zakt aardig in me schoenen

• ikke26

Heb de huisarts gebeld, maar die was er niet vandaag…

Moet morgen terug naar de reumatoloog dus gooi het daar op tafel, en hij bedenkt er maar iets voor of tegen, wordt helemaal gestoord van die tintelingen in me hand

• anniek

heel erg balen dat het nu tegenzit.

maar hopelijk kom je bij de reumatoloog iets meer te weten.

aan de andere kant is het natuurlijk niet verwonderlijk dat je lichaam reageert op nieuwe omstandigheden en andere bezigheden. geef het de tijd om er aan te winnen…..

heel veel sterkte gewenst,

groet, anniek

• angelique1

hoi ikke

succes morgen

en een dikke knuffel ook

angelique

• Sabine Le Blanc

Hoi Ikke26,

Wat goed van je dat je toch de kracht vind om hier je verhaal te doen

Ik wens je heel veel sterkte en beterschap

Groet