pijn aan heup

• miranda1963

Bedankt!

Toch fijn als je hier weer even je hart kunt luchten, want balen is het echt. De rest van de dag was ik gewoon chagarijnig, terwijl ik dat eigenlijk zelden ben.

Vooral ook omdat het vaak zo'n langdurig herstel is.

Medicijnen voor de pijn slik ik al heel veel, dus hier moet ik het mee doen.

Als ik niet meer op die heup kan liggen, wordt het tijd voor een injectie. Nu kan ik er nog wel even op liggen en daarna maar weer omdraaien.

En rust roest, dus ik moet een balans zoeken tussen bewegen en rusten.

Ik ga mijn best doen!

Groetjes Mir@nd@

• Kees

Dag Miranda,

Ik raad je aan een rontgenfoto te laten maken van je linker heup.

Alhoewel aantasting van het kraakbeem in de heup meestal pijn geeft in de lies kan dat ook aan de buitenkant van de heup pijn veroorzaken.

Bij mij slijten heupen blijkbaar heel veel sneller dan knieen. Na 43 jaar RA nog geen enkele last gehad te hebben van mijn beide heupen was ik daarna binnen een half jaar alle kraakbeen in de linker heup kwijt. Ik heb nu een volledige protege en dat gaat weer perfect. Maar van eigens is toch beter hoor. Op de foto dus met die heup.

Kees

• Feniks

Ik heb sinds een aantal maanden ook pijn aan de buitenkant van het dijbeen. De pijn in de lies is meestal wel houdbaar. De pijn aan de buitenzijde is veel scherper. Een foto is inmiddels gemaakt.

Miranda, zak jij ook steeds door je been?

• miranda1963

Dat klopt. Ik zak regelmatig door dat been. Alsof mijn spieren het gewicht niet meer kunnen dragen. Erg vervelend. Gelukkig heb ik dit niet dagelijks, maar ik moet gewoon goed oppassen hoe ik mijn been neerzet. Het loopt lastig als je er continue je gedachten bij moet houden.

Komt bij dat aan mijn andere been mijn enkel versleten is, dus het is nu waggelen geworden.

Groetjes Mir@nd@

• Feniks

Wat een getob hè? Kop op meis, zal ik ook doen. :)

Sterkte en hartelijke groet.

• Feniks

Miranda wat jammer dat je niet bent ingelogd. Ik wilde je een berichtje sturen.:S