frozen shoulder

• christine

hoi allemaal,

Na mijn schouderoperatie zit ik nu met een frozen shoulder. Baal enorm, veel pijn etc.

Krijg nu binnenkort een stel injecties onder echo- begeleiding, met pijnstillers en ontstekingsremmers erin. Gelukkig gaan ze hem niet onder narcose doorbuigen, want dan zou het circus weer overnieuw beginnen.

Heeft een van jullie ervaring hiermee en zoja “beviel”dat?

alvast bedankt voor een reactie.

christine

• miranda1963

Die injecties heeft mijn man ook gehad. Helaas heeft het niets geholpen. Dit was nadat hij een frozen shoulder kreeg na het doorbewegen onder narcose. De fysio kwam te laat op gang, waardoor de boel vast ging zitten en verkleven.

Bij hem heeft het doorbewegen onder narcose voor de tweede keer wel goed uitgepakt. Een week na de ingreep is de fysio intensief gestart en na een jaar was de beweeglijkheid toch weer 90%. Helemaal is het dus niet goed gekomen, maar hij kan zich er prima mee redden en de pijn is weg. Er is dus nog hoop!

Heel veel sterkte en ik hoop dat de injecties bij jou wel helpen.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ik heb die injecties onder echogeleiding gehad. Eentje was pijnlijk, de rest viel me enorm mee.

Ik was daarna heel snel van mijn klachten af.

Sterkte

Groetjes Marieke (beheerder)

• anniek

hoi christine,

heb je de injecties al gehad?

ben benieuwd hoe het nu gaat. wel balen dat het niet meezit…..

hartelijke groet, anniek

• christine

Hoi Anniek,

Sssssssssssssssstt maar het lijkt erop dat die prik, echt een lekkere…zijn werk aan het doen is. Hoop het echt want, ach ja, jij weet er ook alles van he, wat baal ik ervan.

Ik heb dan ook besloten om die andere schouder pas te laten doen als deze echt maar dan ook echt over is.

Kan mijn arm nu verder boven mijn schouder krijgen, dus ik heb goede hoop.

Hoe gaat het verder met jou na die valpartij?

groetjes

• hihaa

Mijn schouder is 2 jaar geleden, ik was 27, doorbewogen onder narcose. Ik heb in de weken erna totaal geen pijn gehad. Mogelijk ben ik een uitzondering, want ze vonden het nogal apart. Ik voelde me echt heel erg goed.

Bij mij kwam de pijn later weer terug en ik heb ook weer beperkingen. Nu blijkt dat ik SCCH heb, dus ik weet niet of het nou alleen daardoor komt of omdat er iets niet goed zit in de schouder. Mijn schouder is doorbewogen door dokter de Wind. Een hele goede orthopeed in Almelo.

Ik wens je veel succes en beterschap!

• anniek

hoi christine,

hoop dat het echt is gaan werken.

mijn verhaal staat verder bij ‘kan er ook nog wel bij’ van 4 oktober.

moet maandag over een week weer voor een nieuwe mri naar het ziekenhuis.

de orthopeed weet het ook niet zeker of ie toch weer beschadigd is.

Maar gelukkig gaat het de laatste week wat beter, al moet ik ook zeggen dat we het bij fysio wat rustiger aan doen….

En misschien was het wel zwaar gekneusd of zo…

In ieder geval eerst die mri dus….voor de zekerheid.

groet en sterkte, anniek