Tegemoetkoming arbeidsongeschikten

• miranda1963

Ik kreeg vandaag bericht van de UWV over de jaarlijkse Tegemoetkoming Arbeidsongeschikten.

Tot mijn verbazing was het vandaag ook al bijgeschreven.

Jullie ook al bericht gehad?

Groetjes Mir@nd@

• Joke (moderator)

Nee nog niet w8 met spanning af.

gr Joke (moderator)

• anniek

kreeg vandaag ook al bericht….

• Kees

Geld ook al overgemaakt door het UWV

• Willem

Vandaag ook ontvangen, zet het maar vast aan de kant voor het eigen risico van a.s. januari.

Willem

• aletta

heb het inmiddels ook ontvangen en ben vanmiddag heel fout gelijk gaan shoppen(:P) en heb een nieuwe winterjas gekocht (afgeprijst, dat dan wel gelukkig)

Nu nog wachten op de teruggaaf eigen risico ( beschikking ook weer ontvangen) en de tegemoetkoming via het CAK (beschikking komt in oktober)

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

vandaag de brief gehad en mijn baas het geld… Hij maakt het netjes aan me over ;-)

Groetjes Marieke (beheerder)

• DennisAA

Hoi

deze is er ook nog ….ligt aan je ziekte en kosten maar vanaf 150 tot maximaal 500euro

word eind November uitgekeerd

Tegemoetkoming chronisch zieken en gehandicapten (Wtcg)

Bent u chronisch ziek of gehandicapt? Dan kunt u een tegemoetkoming krijgen in de extra kosten die u maakt. Dit regelt de Wet tegemoetkoming chronisch zieken en gehandicapten (Wtcg). De Wtcg biedt ook financiële compensatie voor ouderen en arbeidsongeschikten.

De Wtcg geldt sinds 1 januari 2009 en is in de plaats gekomen van de fiscale regeling buitengewone uitgaven.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/tegemoetkoming-chronisch-zieken-en-gehandicapten-wtcg

• Marieke (Beheerder)

Hallo,

hierbij de test waar je kunt zien of je iets krijgt.

Groetjes Marieke (beheerder)

Ook al staat er 2009, het schijnt in 2010 nog ok te zijn

• 0

is dat dat bedrag van 54 euro van de cak waar jullie het nu over hebben?

daar heb ik een brief over gehad dat dit in november wordt gestort.