update na schouderoperatie

• anniek

hoi allemaal,

ben nu bijna 6 weken na mn schouderoperatie,

mag nu eindelijk de immobilizer weer af maar mag mn arm nog niet zelfstandig bewegen

mag de fysiotherapeute de komende weken alleen nog maar zelf doen

wel knap lastig omdat hier in huis de hele boel op de kop staat

de hele keuken en toilet is uitgebroken

en dan mag je helemaal niets doen….een crime!

ging de hele tijd verder aardig goed als ik mn arm maar niet bewoog

maar heb vannacht echt een @*&%^$#^-nacht gehad

gisteren toch voorzichtig wat gedaan, heel voorzichtig en onderhands

maar is waarschijnlijk toch niet echt goed gegaan

en ook vandaag denk ik toch te veel gedaan….

ben misschien wat hardleers maar ben het na 6 weken niets doen toch ook wel erg zat

en soms moet er gewoon met 1 hand wat was opgehangen worden…..beetje lastig dus gaat de andere misschien toch een beetje mee

maar ik hoop vannacht wel op een betere slaap, al ben ik bang dat ik het weer verknald heb….

volgens mij zitten we allemaal een beetje in een dip op het moment…..

kunnen we even lekker onze frustraties afreageren hier!

sterkte voor iedereen in ieder geval, lees wel alle berichtjes maar heb niet zo veel moed op het moment om op alles te reageren.

groet, anniek

• christine

Hoi Anniek,

Ja, frustrerend he, dat je maar 1 arm hebt.TIP: Vind het niet gek als je na de fysio meer pijn hebt dan ervoor. Je hebt gelijk, er zijn veel mensen die dipperig zijn, maar een taak voor de minder dippige om die te steunen. Wat ook gebeurd! doet mij heel veel in ieder geval.

Ja die nachten, lijkt net of het dan pijnlijker is. Je schouder verstijft volgens mij ook meer, wat weer pijn doet.Zucht…

Wens je veel sterkte toe, en hopelijk kan je je was weer gauw normaal doen(haha)

wel een mooi excuus toch om het aan een ander over te laten..

groeten van mij.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

lekker af en toe de deur uit gaan om het niet te zien doet ook wonderen. Sterkte!

Groetjes Marieke (Beheerder)

• chantal

Hoi anniek

kom je even strekte wensen. hoop dat je snel weer iets kunt met je schouder maar zolang ze zeggen doe er niks mee ooik echt niets mee doen en wat marieke al zegt af en teo de deur uit gaan om het niet te zien kan echt fijn zijn.

groetjes chantal

• ikke26

Ook van mijn veel sterkte!!

Liefs ikke

• Sabine Le Blanc

Hoi Anniek,

Ik wil je heel veel sterkte wensen. Het hardleerse herken ik ergens van. Ik hoop echt dat snel wat beter gaat. Het is zo frusterend om wel te willen en niet te kunnen. Ik hoop echt dat je hier de steun vind die je nodig hebt. Als ik een dip heb vind ik het altijd fijn om hier mijn verhaal te doen.

Nogmaals heel veel sterkte

Groet

Sabine